IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридите постепенно изместват електромобилите

Потребителите все още са притеснени от малкия пробег на EV

Потребителите вече определено предпочитат да купуват хибридни превозни средства, тъй като са притеснени от ниския пробег на електромобилите. Според последните данни на аналитичната компания Euromonitor International темпът на растеж на продажбите на електрически превозни средства намалява, докато нарастването на популярността на хибридите се ускорява.


хибриди


През 2024 година 16 милиона електрически превозни средства ще бъдат продадени по целия свят спрямо 14 милиона миналата година. Китай има най-големия пазар на електромобили в света и китайските марки продължават да процъфтяват, докато другите производители на EV се борят с липса на интерес. Шест от 10-те най-големи марки за продажби на електрически превозни средства в света се очаква да бъдат китайски.

Във Великобритания, вторият по големина пазар за електрически превозни средства в Европа, продажбите на електрически превозни средства се увеличават и ще достигнат 500 000 през 2024 година. Но това са изключения от общата картина. На този пазар през 2024-а електрическите превозни средства представляват 22% от продажбите на нови леки автомобили и 49% от продажбите на SUV и кросоувъри.

Говорейки на London EV Show, Франсоа Развадаускас - мениджър анализ на автомобилите и мобилността в Euromonitor International, каза, че продажбите на електромобили са се забавили заради проблеми с достъпността и недостиг на инфраструктура за зареждане.

Според Развадаускас продажбите на електрически превозни средства в Западна Европа се очаква да намалеят със 7.2% през 2024 година, докато продажбите на хибридни електрически превозни средства в Китай са се увеличили с 67% през същия период.

„Няма съмнение, че потребителите вече определено предпочитат да купуват хибридни превозни средства, тъй като са притеснени от ниския пробег на електрическите превозни средства. „Много производители се отказват от целите си за електрически превозни средства и избират по-еклектична комбинация от задвижващи механизми “, добавя експертът.

Според нея, за да бъдат успешни електрическите превозни средства, трябва да има по-голям избор от малки и средни електрически автомобили, тъй като този избор може да бъде начинът за увеличаване на продажбите.

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 12 - Да, но не това е изборът на потребителя, а е наложено
  • #12
    5 rate up comment 8 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Именно де. По-подходящо би било заглавие "Хибридите постепенно изместват ДВГ" , което даже щеше да отговаря на истината. При растящи продажби на електромобили всяка изминала година е смешно да се говори, че нещо ги измества. Единствения изместен е ДВГ. Изместват го както електромобилите, така и хибридите.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 8 - разбира се, че падат продажбите - те вече почти не се предлагат - всичко е мек хибрид. (както е коментирал 1)
  • #10
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Защо за тебе е лоша новина това, че цените на чисто новите електромобили се срива и тенденцията е да продължат да стават все по-евтини, въпреки че пробегът им расте, а времето за зареждане намалява?
  • #9
    5 rate up comment 8 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    ВЯРВАШ ИЛИ ЛЪЖЕШ? На какви цени продават от Херц Тесла модел 3 и това с колко процента е по-ниско от цените на чисто новите? Ако може отговора да е с цифри, а не прилагателни. Благодаря предварително?
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Изводът ( преди 1 година )
    Хибридите имат ръст на продажбите, а при електромобилите ръста е по-малък. Следователно единствените, които имат срив на продажбите са ДВГ. Разбира се в статията са "забравили" да го споменат.
  • #7
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    При електромобила, колкото спестиш от бензин и масла, три пъти повече губиш от обезценяване. Те и Hertz се хванаха на тая въдица че електромобилите били евтини за експлоатация, но накрая загубиха няколко милиарда. Пропагандирането на електромобили си е чиста измама.
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като махнем китай и великобритания в европа намалявали ... голяма статия. На дизела долу смяната на масло, филтри и тук таме някое ремонтче ще ти струва колкото тока за година ... Спестеното от гориво ще ти е чистата печалба, старите автопроизводители се чудят как да изглежда така, че да си струва да си купиш кола ДВГ ... И тея дето се ловят на исторически парк и БЕТЛ се ловят и на това ...
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Статията е потресаваща. Използва полуцитати и смесва пазари, така че информацията да излезе в полза на хибридите. Не знам откъде са започна -всичко е грешно. Първо, какви хибриди? Очевидно говори за сбора от микро, обикновени и плъгин, което е крайно некоректно. Микрохибридите се купуват, защото в много модели чист бензин вече не се предлага, а са най-евтините. Плъгините някъде растат, другаде намаляват. Като се изчистят тези недомислици, електромобилите растат най-бързо от всички.
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Ще слушате Акио Тойода.