IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

25-метров ТИР с две ремаркета беше засечен по пътищата на Европа

Товарните системи с автовлакове набират все по-голяма популярност (ВИДЕО)

По пътищата на Европа и по-конкретно в Белгия се появи странен 25-метров автовлак, чиято конфигурация изненада дори опитни тираджии. Автовлакът от Люксембург се отличава с това, че е оформен от три части, като влекачът е DAF XG 480, а първото ремарке ведна след него е с удължена платформа. Зад удълженото ремарке има още две.


автовлак


Съгласно изискванията на действащите в Люксенбург закони се забранява движението на автовлакове с повече от две превозни средства (вкл. ремаркета). Има и забрана за експлоатация на транспортни системи с дължина над 22 метра. Превозвачът TS Lux от Люксембург обаче не се спира от подобно ограничение и се възползва от възможността да работи в съседна Белгия.

Белгийските общи стандарти за моторни превозни средства са с модернизирани параметри за дължината и броя на ремаркетата позволяват пътуване на такива превозни средства в страната и до Нидерландия и Германия. Наскоро люксембургската компания TS Lux започна активно да развива пазара на товарни превози в Белгия именно с такъв триосен бордови камион и две ремаркета.


автовлак


Появата на такова превозно средство показва, че дългите товарни системи набират все по-голяма популярност. Такива авто влакове превозват повече товар по магистралите и произвеждат по-малко емисии, като в същото време спестяват разходи за гориво на превозвача.

Интересно е още, че монтираните зад основния камион две ремаркета са доста редки, с централна ос Van Hool. Първото е с допълнителен теглич, а второто е с много късо, приблизително 6-метрово тяло.


автовлак


В резултат на тази конфигурация се получава комплект с обща дължина 25.25 метра. Композицията има и още една особеност: когато второто ремарке е откачено, автовлакът отговаря на стандартните 18.75 метра и може да се движи безпроблемно по маршрутите на онези страни, където дългите габарити са забранени.

Тройният автовлак впечатлява и с това, че всички каросерии, започвайки от задната страна, са проходни, т.е. мотокарът за товарене и разтоварване може да се движи с товара по цялата дължина от повече от 20 метра, като се преминава по две рампи до най-отпред.



Припомняме, че в Европа движението на автовлакове с дължина над 20 метра като част от три транспортни единици е разрешено само в 12 държави: Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Германия, Нидерландия, Белгия, Ирландия, Испания, Португалия, Чехия и Словакия.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Чакаме лъжите за желязната руда с високо съдържание на въглерод, еластичният колянов вал и други подобни с единствената цел да провокираш някакъв интерес към безжичната си личност. Повтаряйки чужди мнения защото нямаш свое. Само и само някой да ти обърне внимание.
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Гостенино ( преди 11 месеца )
    Предишното мнение беше коментар 8 от статията за която самият ти даде линк. Не ти ли омръзна да публикуваш опровержения на лъжите си, като доказателство за самите лъжи? Същото стана и с таблицата за 20 милиона в която се оказа че лъжеш че някога съм ВЯРВАЛ за 20 милиона продажби през 2030 година. Таблицата винаги е била въпрос а серийното производство на камиона никога не е почвало.. всичко останало са твои лъжи, клевети и манипулации които тиражираш, господин психопат. Колкото пъти да те разобл
  • #9
    0 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Изплюхте ли се вече ( преди 8 месеца )Плюнчовци? Някаква полезна информация дадохте ли? Каква информация научихте от тази статия? Оставих ви да позлоратствате преди да ви забия шамара с фактите. Tesla ще пренесе производството на електрически полукамиони в Gigafactory Berlin14 март 2024 Илон Мъск казва, че Tesla ще доведе Tesla Semi, своя електрически полукамион, до производство в Gigafactory Berlin.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    Аутомедия 04.04.2024.Производството и продажбите на Тесла Семи забуксуваха.
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    До 4 ( преди 11 месеца )
    Казах ти да излезеш от вкъщи или в случая от тролфермата. Дори днес можеш да си изпратиш товарът с железопътен транспорт, включително в България. Има както държавни така и частни превозвачи. Онзи ден четох за трети лиценз за България. Просто няма икономически смисъл да превозваш нещо, което заема по-малко от един вагон и между двете точки на превоза няма товаро разтоварна гара. Да си видял някой да кара въглища с камиони? Но от тях пълнат цели композиции. На запад масово се пътува с влакове.
  • #6
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Гост=idiot ( преди 11 месеца )
    "Митична врачка ( преди 25 минути )Тесла Семи щеше да наводни света с електрически камиони." Коя година са щели да наводняват пазара бе психопат, като още не е почнало серийното производство? Или и ти започна да копаеш гроб на нероден Петко?
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 11 месеца )
    България колко нови ЖП линии направи? Къде са ни бързите влакове? Къде са тунелите под Стара Планина? Къде са товарните гари? Ами те ги нарязаха за скрап! На мястото на товарната гара в Габрово сега има търговски център паркинги и Лидъл. Скоро ходих до град Елена Там ЖП линията е изоставена! Станало е на гора вече. А знаете ли колко пари са хвърлени да се направи на този труден терен.....то навсякъде е така. Имаме 2 умрели линии северна и южна. Толкоз. и Една към Румъния.
  • #4
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Ами унищожен е! Как да не е унищожен като в цяла Европа а и по голямата част от света развитието му е спряно. Лично с очите си съм виждал изоставени линии в западна Европа. Франция, Германия, Англия.....много линии вече не се ползват са обрасли. Дори японците забавиха развитието на ЖП но там поне са построили доста и имат бързи влакове. Сега единствено в Китай в момента се правят някакви нови неща. Ние тука в Европа какво развихме? България изобщо дори нея смятам. Тука е по зле от Индия.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Митична врачка ( преди 11 месеца )
    Тесла Семи щеше да наводни света с електрически камиони.Превозвачите щяха да се редят на опашка за камионите на Тесла.Вместо това виждаме дизелов камион с две ремаркета.
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До 1 ( преди 11 месеца )
    Кой те излъга, че железопътният транспорт е унищожен? Не е лошо понякога да си показвате носа извън къщи. Нямам предвид да терасата.