IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

25-метров ТИР с две ремаркета беше засечен по пътищата на Европа

Товарните системи с автовлакове набират все по-голяма популярност (ВИДЕО)

По пътищата на Европа и по-конкретно в Белгия се появи странен 25-метров автовлак, чиято конфигурация изненада дори опитни тираджии. Автовлакът от Люксембург се отличава с това, че е оформен от три части, като влекачът е DAF XG 480, а първото ремарке ведна след него е с удължена платформа. Зад удълженото ремарке има още две.


автовлак


Съгласно изискванията на действащите в Люксенбург закони се забранява движението на автовлакове с повече от две превозни средства (вкл. ремаркета). Има и забрана за експлоатация на транспортни системи с дължина над 22 метра. Превозвачът TS Lux от Люксембург обаче не се спира от подобно ограничение и се възползва от възможността да работи в съседна Белгия.

Белгийските общи стандарти за моторни превозни средства са с модернизирани параметри за дължината и броя на ремаркетата позволяват пътуване на такива превозни средства в страната и до Нидерландия и Германия. Наскоро люксембургската компания TS Lux започна активно да развива пазара на товарни превози в Белгия именно с такъв триосен бордови камион и две ремаркета.


автовлак


Появата на такова превозно средство показва, че дългите товарни системи набират все по-голяма популярност. Такива авто влакове превозват повече товар по магистралите и произвеждат по-малко емисии, като в същото време спестяват разходи за гориво на превозвача.

Интересно е още, че монтираните зад основния камион две ремаркета са доста редки, с централна ос Van Hool. Първото е с допълнителен теглич, а второто е с много късо, приблизително 6-метрово тяло.


автовлак


В резултат на тази конфигурация се получава комплект с обща дължина 25.25 метра. Композицията има и още една особеност: когато второто ремарке е откачено, автовлакът отговаря на стандартните 18.75 метра и може да се движи безпроблемно по маршрутите на онези страни, където дългите габарити са забранени.

Тройният автовлак впечатлява и с това, че всички каросерии, започвайки от задната страна, са проходни, т.е. мотокарът за товарене и разтоварване може да се движи с товара по цялата дължина от повече от 20 метра, като се преминава по две рампи до най-отпред.



Припомняме, че в Европа движението на автовлакове с дължина над 20 метра като част от три транспортни единици е разрешено само в 12 държави: Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Германия, Нидерландия, Белгия, Ирландия, Испания, Португалия, Чехия и Словакия.


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Али Гочев ( преди 11 месеца )
    Това го още преди 10 г в Германия
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 11 месеца )
    То,в другите всичко е забранено!Пък и къде такава ътища?
  • #19
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Тони ( преди 11 месеца )
    Много удобен за България,три камиона една заплата
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Те испанците до сега какво си мислят, че са правили. А тези, островитяните, с техните 5м високи ремаркета...?!!
  • #17
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Шморца ( преди 11 месеца )
    КАМИОН се казва това не,ТИР. ТИР е кухата ти празна тиква,преписвачо.
  • #16
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И у нас навремето се движеха подобни автовлакове,дори с три ремаркета по времето на жътва или прибиране на царевицата от нивите.. И никой не ги мереше колко са дълги тези автовлакове,а ремаркетата и камиона изсипваха товара на страни.
  • #15
    3 rate up comment 11 rate down comment
    PLAID ( преди 11 месеца )
    Tesla Semi: 900 kWh на 1000 волта (клетки тип 4680 в 9 модула). 800 км (500 мили) документиран пробег (YT video) с пълен товар 36.7 тона по магистрала. Заряд на Megacharger: 30 min. Закача се от Optimus bot III генерация или роботизиран механизъм. 0-100 за 5 секунди. Всяко спиране и спускане връща заряд в батерията, вместо изпушили спирачки. 3 мотора от Plaid: 2 на едната ос за ускорение, 1 на другата ос - поддържа магистрална скорост с минимален разход. Товарна машина без аналог в историята.
  • #14
    0 rate up comment 3 rate down comment
    PLAID ( преди 11 месеца )
    #3 бързаш. От 180 лятото на 400 долара снощи. Next-Gen Supercharger излезе преди 3 седмици: 500 kW за пикапа, 1.2 мегавата за камиона.Строят се и се разширяват заводи. Тираджии, заплати, осигуровки, отпуски, болнични, стоянки, магистралки, тахографи, чашки по храстите, маг Папазов и пикaене по гумите - всичко това е Чао! Собствениците на фирми обожават да не дават пари за глyпocти. Автономни камиони 24/7. Няма сила, която да спре тлъстите печалби. Няма тираджия, който да кара 24/7/365.
  • #13
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 11 месеца )
    Чудо голямо!....Ами, в Австралия?
  • #12
    5 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И тъкмо сте повдигнали темата, това е чудесно приложение за електрически камиони. Толкова много товар ще изисква чудовищен въртящ момент, какъвто малко дизелови камиони могат да предложат. Тези които го предлагат са на цената на електрическите и харчат дизел като за световно. На ток ще е много по-бързо и по-евтино. Ако направят и регенериращи спирачки на ремаркетата, ще станат и по-безопасни.