IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци показаха серийния конкурент на S-Class

Приличащото на крос-купе Nio ET9 развива 707 конски сили

Преди около година китайският производител Nio показа прототип на модела ET9, който беше определян като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. На външен вид електромобилът прилича на крос-купе, но всъщност е седан.


Nio ET9


Снимки на серийната му версия бяха публикувани от CarNewsChina още преди старта на продажбите, който е насрочен за 21 декември. Размерите на модела са дължина 5324 мм, широчина - 2016 мм, и височина - 1620 мм, с междуосие 3250 мм, което го прави най-големият модел на марката. Джантите 23 цолови.

Платформата на ET9 осигурява управление по кабел, управление на задните колела, активни амортисьори и система за контрол на сцеплението, а за обработка на информация отговаря чип, собствена разработка на Nio.


Nio ET7


Електрическият автомобил е с батерия със 120 kWh. В допълнение, като е и първият търговски модел на китайския пазар с 900-волтова архитектура. Характеристиките на задвижващата система на производствената версия все още не са обявени официално но по-рано беше съобщено, че двигателите на седана ще могат да развиват до 707 к.с.

В интериора се вижда правоъгълен волан и голям централен екран отпред, както и отделни седалки на втория ред, разделени с масивна конзола и оборудвани със собствени дисплеи. Широчината на възглавниците на тези кресла достига 582 мм, облегалката може да се накланя под ъгъл до 45 градуса.


Nio ET7


От Nio твърдят, че седалките разполагат с 24 нови патентовани технологии. Електрическият автомобил трябва да бъде оборудван и с head-up дисплей с видим диагонал 120 инча.


0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    Технологиите на китайците са нови само дотолкова, че са ги видели като нови в западните производители. Китай към момента продължава да наподобява, като това му се отдава добре заради платежоспособния пазар на Запада и технологиите, които Западът споделя с Китай от десетилетия. Китайците могат да си позволят дъмпинг и да предлагат на безценица екстри по икономически причини. Иначе те все още са догонващи. Само дето мащабът им е голям. Но има една тайна. Затвори ли си Западът пазара, Китай увяхва!
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е конглокент на S-Class само за контролираните от комунистическото правителство на Китай медии, съответно държанките им, които ги обслужват срещу заплащане-
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Ти май не разбираш за какво става въпрос. Всеки следващ модел mercedes е по-модерен от предишния и по високотехнологичен. Въпросът е че преди mercedes беше лидерът по който се равняваха всички останали. Сега вече не е. Както виждаш и китайците вече предлагат по нови технологии, а на mercedes му остана лукса и старите лаври. Но и китайците вече се усетиха и продажбите и там започнаха да намаляват, въпреки че беше основен пазар на mercedes.
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Смешковци, преди няколко години купих един Форд транзит отзад му монтирах две кожени кресла от тези дето като се излегнеш се смъква облегалката и ти изкача подложка за краката, между тях поставка за бири и мазета. Лятото редовно сме някъде за риба, голям кеф и няма и 1000лв с екстрите.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Ваййй, и какво е мерцедес сега мистър колекционер разбирач? Сигурен съм, че през последните 20 години си притежавал всички модели на S клас и си напълно разочарован от най-новия, който е толкова зле спрямо модела 2004, нали! Сигурно караш 15 годишна Ц класа, защото за теб е последния истински мерцедес, нищо, че преди 15 години и за този модел си казвал, че вече не е мерцедес и какви яки бяха мерцедесите от 90те! До болка в корема от смях сте ясни тия "разбирачи"
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И как електрокар ще измести S-класата?
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 месец )
    Объркал си епохите пич. Тогава mercedes беше mercedes.
  • #4
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    VW Phaeton, който беше чудесна кола не успя да се наложи и да измести S class, най- вече заради марката. Този незнаен китаец, с чупещи се ***, който няма и визия, не знам къде се бута. Мерцедес с тези таблети не ми харесва, но това с един стърчащ в нищото телевизор на нищо не прилича. А сравненията с Майбах са смешни. Единственият плюс на китаеца би бил цената, но в този сегмент тя е най- маловажна
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    И какво точно ще копират от китайците? Лед подсветка на кожена седалка? Единственото което правят китайците е да крадат безогледно технологии от всички марки които от глупост произвеждат при тях,и да ги натикат в една кола, като евентуално сложат повече цветни светлинки и златиста боя. Китайците ако можеха да създават, щяха да го правят преди 40-50 години. Просто крадат, къде технологии, къде специалисти. В момента в който си повярват, че могат сами и изгонят западните специалисти, приключват
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Инфо ( преди 1 месец )
    Интересното в този автомобил ще бъде друго. За първи път ще бъде реализирано в сериен автомобил, активно окачване /SkyRide/, вариант на BOSE. През годините много се опитваха и никой не се задържа. Очаква се, подобно да представят и BYD YangWang U7. При NIO батерията се сменява за 3-5 минути по зарядните им станции. Днес излезе клип на Maextro, аналог на Майбах. По коментари на тестващите, Майбах-а бил като Чери в сравнение с него.