IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци показаха серийния конкурент на S-Class

Приличащото на крос-купе Nio ET9 развива 707 конски сили

Преди около година китайският производител Nio показа прототип на модела ET9, който беше определян като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. На външен вид електромобилът прилича на крос-купе, но всъщност е седан.


Nio ET9


Снимки на серийната му версия бяха публикувани от CarNewsChina още преди старта на продажбите, който е насрочен за 21 декември. Размерите на модела са дължина 5324 мм, широчина - 2016 мм, и височина - 1620 мм, с междуосие 3250 мм, което го прави най-големият модел на марката. Джантите 23 цолови.

Платформата на ET9 осигурява управление по кабел, управление на задните колела, активни амортисьори и система за контрол на сцеплението, а за обработка на информация отговаря чип, собствена разработка на Nio.


Nio ET7


Електрическият автомобил е с батерия със 120 kWh. В допълнение, като е и първият търговски модел на китайския пазар с 900-волтова архитектура. Характеристиките на задвижващата система на производствената версия все още не са обявени официално но по-рано беше съобщено, че двигателите на седана ще могат да развиват до 707 к.с.

В интериора се вижда правоъгълен волан и голям централен екран отпред, както и отделни седалки на втория ред, разделени с масивна конзола и оборудвани със собствени дисплеи. Широчината на възглавниците на тези кресла достига 582 мм, облегалката може да се накланя под ъгъл до 45 градуса.


Nio ET7


От Nio твърдят, че седалките разполагат с 24 нови патентовани технологии. Електрическият автомобил трябва да бъде оборудван и с head-up дисплей с видим диагонал 120 инча.


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Това нещо може да е конглокент на корейския дженезиз но не и ва еталона S клас не забравяйте че самите китайци с пари се редят на опашка за мерцедес
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Върнах си новата S-Klasse и минах на NIO. (Виц)
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 18 ( преди 1 месец )
    А bentley се произвежда от volkswagen
  • #18
    6 rate up comment 4 rate down comment
    NURS ( преди 1 месец )
    Никой от вас разбирачи на се е качвал на новста S класа, че и на старата, но мноо драскате и ревете. И японци и корейци и американци се пробваха, но Sкласата ги би всички! С Мерцедес и БМВ могат да се мерят само Бентли и Ролс Ройс, че даже ролса се произвежда от БМВ!
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 11 и 12 ( преди 1 месец )
    Без да искате сами сте си отговорили помежду си. Китаеца може да предложи лукса и технологиите на rolls-royce и bentley на цената на s класа и BMW 7. Предвид изцепките от всякакво естество на абсолютно всички европейски производители, на доста богати и не толкова богати хора им писна от тях. Репутацията на марките отдавна се е сринала и не е това което беше. Все пак живеем в информационната ера, а политиците напоследък ни научиха да не вярваме на празни приказки и обещания.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 месец )
    Е каква е тази централна конзола на задната седалка! Как сиромаха ще гали мацката по краката:)))))
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това може да е конкУrent само на някоя Киа или Хюндай...на Мерцедес единствения конглокент е БМВ ;) даже алди не са им конглокенти, колкото и да им се иска на много хора!!!
  • #14
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Немците от 20 години почиват на стари ларви.
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мда, те китайците от години правят "конглокенти" и на Луи Витон и Ролекс например, така че и този "конглокент" ще е от същата категория.
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Е ( преди 1 месец )
    Тея смехории, че китайци са конглокент на Е-клас, вероятно се пращат добре за да се публикуват по разни русоробски медии. Иначе в ежедневието и продажбите в премиум сегмента в Бг и по света няма подобни тетденции. Имиджът си е имидж и в цял свят Ролс ройс, Бентли, Мерц, БМВ, Ауди, а на някои пазари и Лесус плюс спортните Порше, Ферари и останалите суперкари си важат за хората с кинти и никой друг. Китайщините в китай, колкото и да се напъват нямат успех при хората с парите.