Приключението на Карлос Тавареш като главен изпълнителен директор на Stellantis приключи с оставката му на 1 декември. Португалският мениджър ръководи групата от нейното раждане, официално стана на 1 януари 2021-а.
Освен сериозните финансови проблеми и проблеми със заетостта, довели до ранното му напускане (договорът на Тавареш първоначално щеше да изтече през 2026 г.), все пак той остави индустриално наследство. Тоест, автомобили, които символизират неговото "Царуване".
Трябва също да се отбележи, че по време на Тавареш - групата Stellantis сключи споразумение с китайския гигант Leapmotor. Последният прави модела T03 в завода на групата в Полша. Така че сигурно ще има тепърва спорове около приноса на португалеца.
Най-добрите модели на Stellantis при Тавареш (ГАЛЕРИЯ)
Той все още не е пристигнал на пазара, но Fiat Grande Panda беше представен в ерата на Тавареш. Най-новата версия на италианския малък автомобил ще се предлага в две версии: електрическа и бензинова хибридна. Все още няма официални новини относно хибридния мотор. Изборът може да бъде 1.2 трицилиндровият турбо бензинов двигател с 6-степенна автоматична трансмисия, включваща електрически мотор с 29 к.с. Общата мощност е около 100 к.с.