IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дилъри на Alfa Romeo продават само по 7 коли на месец на основен пазар

Резултатите от продажбите на италианската марка в САЩ са катастрофални

Средностатистически дилър на Alfa Romeo в САЩ продава само седем коли на месец. Това съобщи потребител на една от социалните мрежи зад океана, който сравни броя на дилърските центрове с обемите на продажбите на компанията. В момента в САЩ има 110 дилъра на италианската марка, след като само преди 2 години те са били 135.


Alfa Romeo Tonale


През третото тримесечие на 2024 г. обемът на продажбите на Alfa Romeo е спаднал с една трета. От началото на тази година компанията е продала едва 6826 коли на един от най-големите пазари в света. Освен това спад в продажбите е отчетен от почти всички марки, които са част от концерна Stellantis.

Почти половината от всички продажби през третото тримесечие на марката са на кросоувъра Tonale, който се предлага с 10 000 долара отстъпка. Моделът обаче не успя да компенсира спада в продажбите на моделите Giulia и Stelvio, които паднаха съответно с 36 и 41 процента. От юли до септември Alfa Romeo продаде по-малко от хиляда от тези модели.

Подобни резултатите карат експертите да прогнозират дори евентуално изтегляне на марката от американския пазар, тъй като инвестициите в поддръжката на коли на склад и в реклами просто няма как да се изплатят. В същото време броя на дилърствата на Alfa Romeo намаляват, а компанията така и не предлага нови продукти, които да променят положението.

Италианският производител е една от марките на Stellantis, която е изправена пред огромни затруднения и се бори за оцеляването. Вече бившият главен изпълнителен директор на консорциума Карлос Тавареш обява, че всеки от 14-те бранда, собственост на Stellantis, ще има време до края на десетилетието, за да убеди потребителите в новите си продукти.


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 месец )
    N11, kyde vidia frenska kola da se prodava v Severna Amerika? N12 ili si vizhdal shtatite samo na kartinka ili gi drynkash na veresiia. V shtatite iaposnkite koli sa naj-tyrseni i karani. Prichini mnogo i ne mi se banalnichi tuk da gi izbroiiavam. Vizh Edmunds, Car and Driver, Consumers Report, Kelly Blue Book i posle drynkaj na kuho.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Истината е ( преди 1 месец )
    Че точно родината на дизайна,Италия(или поне така се предполага за Италия),не може ,или не желае да предложи вълнуващ продукт.Липсва им ексклузивност в стила,нямат тази идентичност и солидно излъчване ,както в миналото.Алфа Ромео е малко като Римската империя ...,уверено пропаднала и загубена!
  • #12
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В щатите, най продавани са американските коли после са Волво, БМВ, Мерцедес а японските ги раздават на социално слабите, щото нещат да хофят на работа ако нямат кола и чак тогава са италиански, френски, английски и др.....
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    В Северна Америка ( преди 1 месец )
    върви предимно японско, немско, корейско, шведско и местно. Френско и италианско производство се вижда много рядко.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кагато се разработваше Джулия беше обявено:БМВ - 30%После излезе колата и какво се оказа?Обраните версии само на задно и с малкия мотор са на тея пари.Двигателя на Джулия не е променян откакто излезе. БМВ е вече 700 коня.Няма как да стане на тази цена.
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дон Шопеску ( преди 1 месец )
    Ми нема такива цени... Те кола под 100 бона в Бг май нямат. За същото си купуваш Баварец или Мерц. Абсурд да оцелеят така. Иначе не са лоши коли. Но са свръх надценени. Трябва да се насочат към друг пазарен таргет в по-ниска ценова ниша.
  • #8
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тонале никак не грабва като се види на живо. Остава Джулия с големия двигател ама цената е като на спортните серии от Щутгарт и Мюнхен. Как да има продажби?
  • #7
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Рико ( преди 1 месец )
    Крайно време е да последва Lancia и,SAAB,Не ми е известно извън Италия марката да се продава много.То вече и там не я купуват.За разлика от Fiat е скъпа и няма пазари извън развитите страни.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Верно е това за доджа. Тавареш волно или неволно, по този начин закопава марката Алфа Ромео.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Ами то пък къде ли е пазара на Алфа Ромео вече, анонимний 1? А жалко, правеха най-стилните и що-годе достъпни автомобили. Жалко и за великата история и бившата завехнала днес красота. А дано им светне да обединят дилърите на Крайслер с тези на Алфа. Ясно е че специализирани дилъри на Алфа няма да оцелеят.