IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет неубиваеми съвременни бензинови двигателя

Тези популярни агрегати са се доказали като много надеждни

Създаването на надежден двигател, който може да изкара стотици хиляди километри без основен ремонт, би трябвало да е лесна задача с днешното развитие на технологиите. При съвременните автомобили обаче такива единици са много редки. Битката на производителите за висока мощност на единица обем и нисък разход на гориво ги принуждава да използват иновативни материали и неизпитани решения, който прекалено усложняват конструкцията.

В същото време, колкото по-прост е двигателят и колкото по-малко части съдържа, толкова по-голям брой часове и километри може потенциално да натрупа. Класически чугунен блок, липсата на турбина и фазови превключватели, солиден работен обем - това са сигурни признаци на надежден, неразрушим двигател. Ето няколко примера за такива мотори, като всичките те работят на бензин.


Пет неубиваеми съвременни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ)

0 от 500
  • #9
    21 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Голф 3 1.8-90 ..,!
  • #8
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Иее ( преди 1 месец )
    До 7 Имам такъв мотор и още е без основен ремонт , по точно никакъв ремонт, освен леки течове от семеринг на разпределителния вал , масло харчи около 500 гр до смяна , което е нормално.На 501 Хил км е , в Мазда 323 ф модел от 96 г е сложен . От 2003 г е при мен колата , като масло е сменяно на 7-8000 Хил км. Ходова част също неубиваема , Ел система безпроблемна , фаровете още са с оригиналните крушки .
  • #7
    28 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Отколе е станало ясно, че 1.6 с четири цилиндъра и мощност 100-110 коня е един доста добър баланс между цена, разходи (вкл. гориво), производителност и дълголетие. Другата подобна архитектура е 2л, четири цилиндъра и 120--140 коня. От там насетне общо взето се залита по един от параметрите, от което неминуемо страдат останалите. Справка, 3-цилиндровите турбинирани чEkии.
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Реклама. Най сполучливият двигател за среден клас е Мазда 323 - 1498 сс. Откакто е произведен не са се налагали подобрения или модификации, тъй като е перфектен
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до №2 ( преди 1 месец )
    да се чете "кърти и извозва".
  • #4
    14 rate up comment 8 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Пак си объркал понятията. Тук няма анти ДВГ. Има само антиелектрици.
  • #3
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Нарушавате партийната линия и убивате една от мантрие на, как се самонаричаха "електриците", за вечните ремонти и скъпата поддръжка на ДВГ и че даже излизало по скъпо от смяна на батерия на електричка. Недейте така, ще се разсърдят! Нещо, че те самите карат коли с ДВГ! Е, вярно, без да имат знанията и акъла да изберат читави такива и да ги поддържат добре! Но затова им е виновна автомобилната индустрия, не те самите
  • #2
    38 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Някой може ли да ми разясни малко следния текст (към снимка 8): "За да смените свещите, не е необходимо да премахвате всмукателния колектор, а не отделни намотки, а единична единица, отговарят за запалването."
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    abc ( преди 1 месец )
    Пак претоплени манджи. И пак на втората снимка не е К4М двигателя на Рено.