IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет неубиваеми съвременни бензинови двигателя

Тези популярни агрегати са се доказали като много надеждни

Създаването на надежден двигател, който може да изкара стотици хиляди километри без основен ремонт, би трябвало да е лесна задача с днешното развитие на технологиите. При съвременните автомобили обаче такива единици са много редки. Битката на производителите за висока мощност на единица обем и нисък разход на гориво ги принуждава да използват иновативни материали и неизпитани решения, който прекалено усложняват конструкцията.

В същото време, колкото по-прост е двигателят и колкото по-малко части съдържа, толкова по-голям брой часове и километри може потенциално да натрупа. Класически чугунен блок, липсата на турбина и фазови превключватели, солиден работен обем - това са сигурни признаци на надежден, неразрушим двигател. Ето няколко примера за такива мотори, като всичките те работят на бензин.


Пет неубиваеми съвременни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ)

0 от 500
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 1 седмица )
    Голф 3 1,8 ААМ 75 коня, нискокомпресионния , немците му викат Der Ewige ( вечния) . Голфа е на 30 години вече кажи речим двигателя никога не е пипан, всеки ден каране по лош терен. Преди 10 години сина го взе и катастрофирам биейки картера в един бордюр. Наби навътре маслената помпа и така мина 10 километра до блока. Смених картера и маслената помпа тогава и така до ден днешен. Няма на света такъв мотор. Не е икономичен, средно 10 газ ми дава, но е *** и здрав като миньорска кирка.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    abv ( преди 2 седмици )
    Бензиновите двигатели на VAG са най-ненадеждните.Казвам го като инженер и човек който е карал автомобили с всички представени в класацията ремонти.За Рено мога да се съглася. Едни от най здравите бензиново мотори се правят от Форд. По конкретно 1.8 и 2.0. Zetek.От VAG има един хубав мотор и той е 1.8 90 к.с.
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Вальо Дъбов ( преди 3 седмици )
    Имам Дачия логан със същия мотор. На 600000х.к. не бара маслото.слагам и елф 5в40. Много здрав и икономичен мотор и пъргав. Болното му място е че трябва редовна смяна на денферната шайба . В противен случай отивате на ремонт на главата
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Будител ( преди 1 месец )
    Цялата работа е заобиколно да правят реклама на Дачия
  • #25
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Нисим ( преди 1 месец )
    Абсолютна заблуда!Френските коли и нисан не отговарят на наджност!
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Алек ( преди 1 месец )
    m276 на Мерцедес.Мощност, икономия (поне за мен комбиниран разход от 7 литра е много добре), никакви проблеми, освен масло и филтри.
  • #23
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Поне малко техническа грамотност влагайте бе хора.
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Румен ( преди 1 месец )
    Имам Renault Fluence с двигател K4M 838. Производителят препоръчва смяна на ангренажния комплект на 120000 км, а на пистовия ремък на 60000 км.
  • #21
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Chepa ( преди 1 месец )
    Реното е пълен ***
  • #20
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Chepa ( преди 1 месец )
    Реното е пълен ***