IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те електромобила с най-голям пробег

Седем от тях изминават над 700 км с едно зареждане

Все още, а и най-вероятно завинаги, електрическите автомобили ще бъдат свързани на първо място с максимата - колкото повече, толкова по-добре. Или, колкото по-голям пробег производителите ще предложат на клиентите, толкова повече бройки ще разчитат да продадат. В момента нито един сериен електромобил не може да се похвали с пробег над 1000 км с едно зареждане, но тази психологическа граница много скоро ще бъде премината.

След първите регистрации на Audi A6 e-tron, експертите от Insideeevs осъвремениха класацията си на електромобилите с най-голям пробег, продавани в Европа, по цикъла WLTP. Седем модела в Топ 10 могат да се похвалят с над 700 км с едно зареждане, а останалите три са много близо до тях. Това разстояние означава седем часа по магистралата със средна скорост 100, което вероятно е повече, отколкото мнозина искат да направят без почивка. След 30 минути зареждане са възможни над 400 км с най-добрите модели.


Кои са тези електромобили - вижте в галерията:

0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 40 ( преди 7 минути )
    Не знам само на мен ли ми се струва, че на чичо Кольо месечната вноска за автомобила плюс обслужване и зареждане ще му е по ниска ако си купи Тесла, отколкото honda-та. Тоест Теслата В случая е по-евтиния автомобил.
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 13 минути )
    Ganio иска да му дими и да си трови децата с Евро 3, 20 годишен дизел.
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 21 минути )
    Еми, хубуу, айде да клъвнем на плоската стръв - кво е по-лошото на една Хонда Сивик например от Модел 3? С панорамен покрив и ускорение от "цели" 8 секунди струва под 40 хил евра с ДДС. И сега ще се почне, "ама Теслата няма обслужване и можеш да я зареждаш на нощна", което е вярно, но донякъде.
  • #39
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 2 часа )
    38ми чудиш се вече какво да кажеш, а.....Нищо друго не ти идва на ум явно. Чичо Кольо си е Чичо Кольо!!!!
  • #38
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 2 часа )
    В УК колите масово се взимат с 3 - 4 годишен договор, след което я връщаш и взимаш нова ако искаш де....моце да си я задържиш.Много по-добра оферта е така защото 1во изплащаш около 60% от колата за 4 години, 2ро не му мислиш какво се случва с тази кола след 4тата година. Моята Корола е с договор за 36 месеца и като включа всичко което плащам - гориво, обслужване, вноска.....Тесла предлагат много по-изгодна финансова оферта. Особено след като мога да зареждам безплатно ток на работа.
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Кольо= Тесльо ( преди 2 часа )
    Един човек с множество никове.
  • #36
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До #24 ( преди 2 часа )
    Карай си дизеловия Голф и не пиши за неща, които си видял само на картинка и чел в интернет. След 5-6 год тая Тесла като и видиш обезценката и ще разбереш колко са и 0лв. разходите.
  • #35
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 34 ( преди 2 часа )
    Другият вариант е да изчакаш обновения модел У
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    С 20% по малка батерия някой има същия пробег...
  • #33
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 2 часа )
    И започнахме да "дъвчим"...Не попитах дали ускорението или стъклени покрив са ключови за закупуването на автомобил - въпреки че ускорението всъщност е!!!! Попитах коя нова кола до 42.5к евро предлага всичко или повече от това което предлага базовата фейслифт Тесла Модел 3??? Прав си нямам Тесла все още, но ще имам!!! Колкото и да смятам това е колата с най'добро value for money на пазара в момента. Поправете ме ако греша