IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те електромобила с най-голям пробег

Седем от тях изминават над 700 км с едно зареждане

Все още, а и най-вероятно завинаги, електрическите автомобили ще бъдат свързани на първо място с максимата - колкото повече, толкова по-добре. Или, колкото по-голям пробег производителите ще предложат на клиентите, толкова повече бройки ще разчитат да продадат. В момента нито един сериен електромобил не може да се похвали с пробег над 1000 км с едно зареждане, но тази психологическа граница много скоро ще бъде премината.

След първите регистрации на Audi A6 e-tron, експертите от Insideeevs осъвремениха класацията си на електромобилите с най-голям пробег, продавани в Европа, по цикъла WLTP. Седем модела в Топ 10 могат да се похвалят с над 700 км с едно зареждане, а останалите три са много близо до тях. Това разстояние означава седем часа по магистралата със средна скорост 100, което вероятно е повече, отколкото мнозина искат да направят без почивка. След 30 минути зареждане са възможни над 400 км с най-добрите модели.


Кои са тези електромобили - вижте в галерията:

0 от 500
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    bg ( преди 3 часа )
    Който харесва електрички, сега е момента да купува. навсякъде ги предлагат с огромни отстъпки. Шоурумите са пълни и трябва да ги продадат до края на годината.Гледам за луксони модели има отстъпки по 60000лв
  • #31
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 30 ( преди 3 часа )
    Град. Искаш да си купиш електричка но нямаш къде да зареждаш. Викаш giga charger и напълно безплатно ти монтират зарядна станция пред блока свързана към партидата на апартамента ти срещу 10 лева месечен абонамент. Достатъчна ти е една нощ за да заредиш за седмицата или дори месеца ако караш по 150 км на седмица. През останалото време оставяш съседите да зареждат на нея и да ти плащат скромна надценка за една вечеря в ресторант на семейството месечно.
  • #30
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 28 ( преди 3 часа )
    И ти ли изпитваш стрес от мислене и все още не си асимилирал информацията че в България има 10 хиляди електромобила и 1000 зарядни станции 1000 обществени зарядни станции. Големи опашки се заформят при една зарядна на 10 електромобила. Нали все пак зареждат по цели 10 мин на седмица. Със сигурност всички ще отидат да зареждат в точно определен ден и в точно определен час и ще се наредят на опашки. Останалите шест дни и 20 часа никой няма да стъпи на зарядна станция. Измислил го е антиелектрик ...
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Град ( преди 3 часа )
    електричари чака под балкона да му пуснат кабел от 6 етаж.Сервиз,електричари си скубе косите от яд,поискали са му 20000 долара за нова батерия.Шосе,електричари бяга като луд от горящата електричка.Завод за производство и рециклиране на батерии,на портала облепено с некролози на работници,умрели внезапно от мистериозна болест.Шоурум,електричари изпада в истерия,като разбира колко е остатъчната стойност на електричката му.Парите стигат за пищоф и да се гръмне.Найс,а!
  • #28
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 26 ( преди 3 часа )
    Ето че е полезно да се четат статии и тук. Досега ми липсваше логиката на антиелектриците за да са такива. Отдавах го на страст към ДВГ. На някакъв фетиш. Но скорошната статия ми отвори очите, че всъщност антиелектриците изпитвате СТРЕС при всеки опит за МИСЛЕНЕ. Е то голям СТРЕС да си включиш автомобила в гаража за 50 хиляди евро който си купил за да си държиш Toyota corolla за 10 000 лв в него и да МИСЛИШ среднодневните 21 км за колко минути ще се заредят. Или седмичните 150 км. СТРЕССССС
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Летен пек ( преди 3 часа )
    на зарядната се потят намусени електричари с запек и чакат да заредят,ако има свободни колонки.На бензиностанцията едни усмихнати хора зареждат за минути.Летен глокорт,електричари се чудят къде да заредят,един чака репатрак.Планински път,електричари се оцъклил от притеснение дали ще му стигне заряда.По натам друг размахва кабела с надеждата някой да му прехвърли ток или да разпъва фотоволтаичните панели.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Абе, аутokoмедианти, какво нецензурно има в мерната единица "пиko", че я цензурирате? Защото на жаргон е вид наркотик ли, да ви...?
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Кольо и Летерната са стрийтрейсъри и затова все ускорението им е на уста. И са планировчици. Всеки ден и всяко пътуване са планирани и зареждането с гориво е изчислено до последния електрон и *** секунда. При тях има само усреднени стойности и нямат нужда да се занимават с обезпечаване на върховите натоварвания. "Redundancy" е трудно понятие дори и за живеещите в ЮК. Но, най-забавното е как нито един от двамата не си е купил електричка, било и Тесла. Дори и Вселената остава безмълвна пред това
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 5 часа )
    Ускорение под 6 сек или панорамен покрив не са ключови параметри за решение за закупуване на автомобил. Не е лоша колата, но аз лично не харесвам липсата на какъвто и да е дисплей пред очите на водача, липсата на механични превключватели, включително за мигачи и предавки. Освен това, сглобката не блести с качество и колата изглежда раздрънкана за само 2-3 години експлоатация - ламарини, уплътнения, окачване...всичко започва да те дразни, да скърца и тропа.
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 12 часа )
    Ама понеже ми е скучно хайде да ви дам тема за обсъждане - не че не съм питал вече.... Коя чисто нова кола до 42.5хил евро предлага всичко или дори повече от това което предлага новата базова Тесла Модел 3???Ускорение под 6 сек, супер тиха, много практична, добра возия, стъклен покрив, всички седалки кожени и отопляеми, предните и охлаждат, изключително добър софтуер, 0лв за обслужване...... Вие сте!!!