Задвижването на всички колела е една от ключовите системи на модерните кросоувъри, определяща тяхната практичност и проходимост. Но дори реномираните производители не винаги могат да осигурят надеждна работа на това устройство.
Експертите от компанията Alfa-Leasing посочиха пет популярни модела от този клас, чието задвижване на четирите колела често създава много проблеми на своите собственици. Тези автомобили са доказателство, че при избора на кросоувър със задвижване на всички колела е важно не само да се проучат специфичните проблеми на конкретен модел, но и да се подготвите за редовна поддръжка на трансмисията.
Пет кросоувъра с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Skoda Yeti (I поколение - 2013-2018)
Именно тази комбинация създава много проблеми, а роботизираната трансмисия рядко работи безупречно за повече от 120 000-150 000 км. Съединителят Haldex също изисква повишено внимание - маслото в него трябва да се сменя на всеки 70 000 км.
Именно тази комбинация създава много проблеми, а роботизираната трансмисия рядко работи безупречно за повече от 120 000-150 000 км. Съединителят Haldex също изисква повишено внимание - маслото в него трябва да се сменя на всеки 70 000 км.