IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 кросоувъра на старо с проблемни мотори

Тези мотори е добре да се избягват, ако пробегът им е над 100 000 км

Преди 20 години производителите заложиха на една нова тенденция - намаляване на работни обем на двигателите, в резултат на което на пазара се появиха нови мотори, чиято надеждност беше на ниско ниво. При тяхната разработка инженерите залагат на един и същ принцип - алуминиев блок вместо чугунен, директно впръскване вместо разпределено впръскване плюс турбокомпресор. И повечето случая тези мотори използват верижно задвижване.


повреди


Оказа се, че някои компании са усложнили устройствата без особена причина. Резултатът е намаляване на надеждността и на експлоатационния живот. Стигна се дори до сервизни акции, които удариха по репутацията на някои марки. Всички неуспешни двигатели бяха модернизирани набързо и след 2015 г. повечето от проблемите им бяха разрешени.

Някои от тези неуспешни двигатели (предимно малки обеми - 0,8-1,2 литра), обаче все още се намират под капака на автомобили на пазара втора ръка. По правило те оцеляват до 80 000-120 000 км, но след това излизат от строя. Те се поставят дори на популярни кросоувъри, така че има опасност да се натъкнете на тях при евентуална покупка. Тези автомобили по правило се предлагат на атрактивна цена, но е твърде вероятно към нея скоро ще бъде добавена значителна сума за ремонт или подмяна на двигателя.


5 кросоувъра с проблемни мотори (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Ностранедамус ( преди 2 седмици )
    Купувайте нови коли бе Бай *** -овци, толкова ли сте зле да купувате стари
  • #9
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Скъпи каляски ! За това си карам CR-V и си свиркам.
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Hans ( преди 2 седмици )
    Очакваме Хускварна и Щил да се монтират в следващите модели.....
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Аз тези марки ,като цяло ги избягвам, не само кросоувърите:))
  • #6
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Propov ( преди 2 седмици )
    Абе всичко под 2 литра е еднодневка. Колите стават все по тежки, а тия малки двигателчета се мъчат и мъчат и естествено не след дълго каталясват. Когато една техника е направена с цел икономии, то не очаквайте нищо друго от нея, особено в дългосрочен период.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    0.9-1.2 TCe на Рено наистина беше трагична архитектура, в следващата версия 1.3 облякоха алуминиевите стени на цилиндрите със стоманен слой и взеха технология за нова глава от Мерцедес и двигателите станаха доста прилични... ВАГ имаха същите проблеми с 1.4 TSI и ги разрешиха в 1.5 TSI, Всеки се учи от грешките си... Почти PureTech на Stellantis си е същия ***
  • #4
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Руцефил ( преди 2 седмици )
    Руските двигатели са най-надеждните в момента. Не случайно в тази класация отсъстват.
  • #3
    12 rate up comment 4 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 2 седмици )
    Разбира се винаги има изключения от правилото.Но новите бензини са доста зле,а и отзи даунтсайсинг ги досъсипа.
  • #2
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Наистина са чупливи тези. Бих добавил и корейското недоразумение D4EA в Хюндай тускон и Киа спортидж. Най-чупливият дизелов двигател на света. Бачо кольо не е прав за всички дизели.
  • #1
    9 rate up comment 26 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 2 седмици )
    Все бензинови моторетки!Дизелите са на ниво,както винаги!