IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cupra пусна „пенсионерски“ SUV

Испанците намалиха мощността на Terramar, за да привлекат повече клиенти

Испанският производител Cupra не пропуска възможността да привлече вниманието на клиентите към новия Terramar и въпреки че първите бройки на кросоувъра ще бъдат доставени на собствениците им през 2025 г., марката вече разшири гамата с по-достъпна версия на plug-in хибридната версия.


Cupra


В момента моделът се продава в Европа в три варианта: два бензинови и един PHEV с максимална мощност 272 к.с., което може да се окаже твърде мощно за много потенциални собственици. Затова беше добавена по-достъпна версия с по-малко мощност, но все пак с прилична производителност.

Новата версия Terramar VZ EHybrid вече е достъпна за поръчка, като се отличава с 18-инчови алуминиеви джанти, широка гама от цветове и богато оборудване, включително LED фарове, автоматичен климатроник, система за безключов достъп и стартиране на двигателя, спортни седалки, круиз контрол, мониторинг за налягане в гумите и пакет за безопасност с въздушни възглавници.


Cupra


Цената на Terramar VZ EHybrid  е 46 580 евро, което го прави с 5710 евро по-евтин от базовата версия на по-мощния plug-in хибрид (272 к.с.). Технологията остава на висока: 1,5-литров TSI Evo двигател с мощност 150 к.с. и електромотор с мощност 115 к.с. осигуряват общо 204 к.с. и задвижват предните колела. Максималната скорост достига 205 км/ч, а ускорението до 100 км/ч отнема 8,3 секунди.

Литиево-йонната батерия от 25,8 kWh позволява на Terramar VZ EHybrid да измине до 120 км извън града и до 147 км в градски условия, което го прави атрактивен модел за тези, които търсят икономичен и производителен кросоувър.

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Любчо ( преди 1 седмица )
    Искам го
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 1 седмица )
    Защото в целият концерн ФВ е някаква галимация и безумна бюрокрация. Учудващо е, че нещо изобщо успяват да свършат. Макар че четейки новините за тях напоследък май нищо хубаво не им се получава, което потвърждава тържество на здравата логика в крайна сметка.
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Не знам какво му е пенсионерското на 204 коня, но да много хора отъждествяват Купра с нещо много спортно :)
  • #1
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Име ( преди 1 седмица )
    Като е пенсионерски защо оцапаха името Cupra ,с маломощни модели, и се отцепиха като отделна марка. Да беше Seat.