IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 от най-икономичните дизелови коли в историята

Dieselgate плюс хибридите и електричките са на път да затрият любимците на Европа

Години наред, направо десетилетия, дизелите бяха безспорни майстори на икономията на гориво. С нарастващата популярност на електричките и покрай скандала Dieselgate те излязоха от мода. Е, на Запад.

У нас са доста тачени все още. И има защо. Съвременни дизелови автомобили сега са по-ефективни от всякога. И незнайно защо са подложени на тези гонения от ЕС.


10 от най-икономичните дизелови коли в историята (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Мдаа.. ( преди 1 час )
    На балканите е ясно. На брадва се сяда без проблем, стига немска да е.
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 ( преди 1 час )
    В статии и анализи в EU като неписан закон е прието нито дума да не се обелва за италианските JTD/JTDm-jet дизелови мотори. Тия рекламни разходи днес от 4л/100км, спокойно и отдавна са факт, а Fiat Grande Punto например, със1.9 JTD от 75/90к.с. мисля може да свали дори под 4/100.Как никъде не се се уточни, че повечето CDTi дизели в Opel са ребрандиран JTDM мотор от Fiat.Преди мълчаха и за японците и корейците, но все по-трудно ги отричат вече ;)
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    CFM56 ( преди 1 час )
    Alfa Romeo 147 1.9JTD нов внос, лятото след закупуване.Общо 527км с 22 литра дизел. Лично шофирах. 90-110км/ч.Сам, без багаж. Не пипна от българи, никога преди не карана в България. Чисто нов ЕГР сменян в Австрия, сналичен катализатор. Около 350км на климатик, после се стъмни и не беше жега. Работата е там, че относно ДВГ, чисто инженерно идеите им се поизчерпаха и макар, че днес прокламират разходи от 4/100, тия неща отдавна не са събитие.С батериите обаче, нещата още не са на ...
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    До 21.Тесла У си вози 500 кила батерии, вместо полезен товар.Кой луд ще избере Теслата?
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 3 часа )
    И сега Тесльо и клакьорите му ще ти извадят вечния аргумент: а Партнер-а ускорява ли от 0 до 100 за 5 секунди като Тесла У? Ха, така, да видиш ти Партнер тесла дали яде, амаха.
  • #23
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бачо Колю ( преди 4 часа )
    Ха,на буля пежо 308 1,6 хди 92 коня навън с трима души,багаж и климатик дава 3,8л/100.В града с нейното каране прави 5,5 и то сутрин и вечер в трафика.Тия кво се дуят с тия разходи на нови дизели.На буля глокника е 2008 година.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    17-ти, този разход, при каква скорст на У е? Карам 6-к, 300кс комби - преди 2 дни даде 5/100 (заради трафика се движехме с около средно 80) и 8.1 при 160-170 (за 560км). На 130-140 на темпомат се върти около 6/100, 150 е към 7 и малко. (Но горивото също оказва влияние, може да даде до 1-2/100 разлика, както ми е се случвало в БГ независимо че пълнех на ОМВ или Франция на Тотал, Испания/Португалия/Гърция БП). Да идва малко над У..може би, но не е нещо фрапантно.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 5 часа )
    Колко да са различни размерите,Тесльо. Дължина 4,75 Тесла/4,4 Партнер,широчина 1,92/1,81, височина 1,624/1,852, тегло 1,979/1,435, тегло с товар 2405/2040, багажник 2041/3000 литра
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 5 часа )
    Като си я купуват а не си я произвеждат, държавата ги товари с непосилни такси за пренос и разпределение, както и други мрежови такси. Неслучайно В Германия има най-много фотоволтаични покриви върху жилищни сгради и най-много батерии за съхранение на глава от населението. Не пестят от така или иначе евтината електрическа енергия, а пестят от скъпите такси за пренос на тази енергия.
  • #19
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Preslav ( преди 5 часа )
    Че фият 1.9 jtd над милион км.и повече от 20г.дава разход на дълго 4л.Къде е прогресът искам да попитам?