IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят

13 автомобила от 6 марки се задържат поне 15 години при един собственик в Америка

Не е лесно да се дефинира определението „любов“ към кола, но когато първоначалният собственик държи превозно средство повече от 15 години, може да се предположи, че той е много доволен от него. Най-новото проучване на компанията iSeeCars установи 13-те коли, който собственици държат поне 15 години.


Моделите, с които е най-трудно да се разделиш


И докато предишни изследвания на iSeeCars установиха, че средната продължителност на притежание на нов автомобил е приблизително 8 години, запазването на ново превозно средство за повече от 15 години показва почти двойно повече отдаденост на тези модели.

В случая са анализирани над 929 000 автомобила от моделни години 1981-2009, продадени от януари до септември 2024 г., за да определи кои по-стари автомобили е най-вероятно да бъдат запазени от тях. А резултатите показват, че една марка се отличава рязко от останалите, когато става дума за любимите коли на американците.


Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 6 минути )
    Горе-долу са познати точно и конкретно: 3 от челната 9. . . Дебелите щатски всъдеходи, джипове и пикапи не ги броим за коли, щото те са обичайната гледка при повечето ХАмерикански фермери-каубои в техните огромни домашни ранчо-имения.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 14 минути )
    Без да чета статията, ще карам на сляпо: СААБ - Тойота КАМРИ - Форд F150 + Мустанг - Тойота Приус + Корола + Сивика - Хонда АкуЛА - Волво - ЛЕХЪС. Това са - поне според мен в исторически план и с оглед моето критичнно виждане. Липсват съвременните коли и модели, защото говорим за поне 10-годишна лЮбоФФ към собствената машина... СЕГА отварям 1 оченце и... гледам с леко присвит поглед!
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до лудория ( преди 20 минути )
    Ми срам ще ме е, разбира се. Нали карах японски ръждоляк. Дрънка, скърца, неудобен, несигурен, шумен, евтин...за срам си е отвсякъде!Ама бях още с евтино комунистическо възпитание, та си купих евтина кола. Много се гордеех, че е икономична(на дълъг път я смъквах до 5,2л/100 км при каталожен разход 6,1/100). Пари имах, ама мисленето ми беше евтино. С времето и хората около мен си го промених. Сега не мисля евтино! Вече си гледам кефа, докато съм зад волана. Шофирането трябва да е удоволствие!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до кар гай ( преди 29 минути )
    Не знам с какви очи гледаш, ама Нисан и Тойота правят най-грозните и безлични модели на пазара в момента. Достижими по грозота са само от други японски марки, като Субару и Мицубиши, както и някои от американските марки!Аз си върша и ще си върша обща работа с колата, ама ми е кеф да седна в удобната седалка и да се чувствам сигурен. Имах Хонда Сивик в продължение на 4 години и беше мъка на по-дълго пътуване.Престиж...сети се, че някои имат часовници, по-скъпи от нова Тойота!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фф ( преди 40 минути )
    В България хората трудно се разделят дори и с 30 годишни дараци... какви са тия новини които нямат нищо общо с България?
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Car guy ( преди 2 часа )
    Гледам някои хора не са ме разбрали. И само потвърждава мнението ми, което написах по-рано. Не знам как някой е изчислил, че за 2% повече пари получаваш "истинска" кола, каквото и да значи това? Както и да сравняваш недоразумение като Мултипла, Ка или Ацтек с Тойота или Нисан? Факт е, че не всеки е Petrolhead и хората масово ползват колите си от т. А до т. Б. Масово просто си вършат някаква обща работа с тях. Ако под "престиж" някой визира немски "Премиум" явно здраво робува на чуждото мнение.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    15 години е нищо за качествен автомобил. Хората държат коли по над 50 години. Има и такива които просто не се продават щото са станали вечни класики и цената им расте всяка година. Има също и страхотни коли от среден клас произведени през 60-те и 70-те години на миналия век Да не говорим пък за 80-те и 90те години където беше върхът на автомобилостроенето. Който разбира, разбира . Другите нека си плащат за новите и да се радват на лед лампичките.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 4 часа )
    Срам за ползване на автомобил?! На кой си мислиш че му пука какво караш, освен на тези, които искат да ти се подиграват на липсата на ум и съответно в твоята глава?! Една колежка обясняваше такива неща. И в същото време обясняваше как едно рязко натискане на спирачката й коствала близо 3000 лева за ремонт. Някои от критериите са ок, ама думата "престиж" е празна от съдържание в почти всеки продукт, който виждаш или ползваш. Красив/красива е очите на гледащия, та това дори не може да общ критерий
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    "Ама и Скоти Килмър ли например не различава" Нормално е тойоткаджия да вярва на лъжите на този креттен. Ти искаше да докажеш, че съм прав ли?
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    Не те прави глупав. Ние не сме американци. Тук пазарът е по-беден като цяло и е нормално да се карат по 10 г. Но ние коментираме статистиката за САЩ, където японските излизат напред благодарение на причините, които описах. Иначе ако говорим за здрави коли, най-здрави са американските от 60-те. Японски от тогава дори не съществуват, защото са напълно изгнили преди десетилетия.