IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят

13 автомобила от 6 марки се задържат поне 15 години при един собственик в Америка

Не е лесно да се дефинира определението „любов“ към кола, но когато първоначалният собственик държи превозно средство повече от 15 години, може да се предположи, че той е много доволен от него. Най-новото проучване на компанията iSeeCars установи 13-те коли, който собственици държат поне 15 години.


Моделите, с които е най-трудно да се разделиш


И докато предишни изследвания на iSeeCars установиха, че средната продължителност на притежание на нов автомобил е приблизително 8 години, запазването на ново превозно средство за повече от 15 години показва почти двойно повече отдаденост на тези модели.

В случая са анализирани над 929 000 автомобила от моделни години 1981-2009, продадени от януари до септември 2024 г., за да определи кои по-стари автомобили е най-вероятно да бъдат запазени от тях. А резултатите показват, че една марка се отличава рязко от останалите, когато става дума за любимите коли на американците.


Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Car guy ( преди 3 седмици )
    Гледам някои хора не са ме разбрали. И само потвърждава мнението ми, което написах по-рано. Не знам как някой е изчислил, че за 2% повече пари получаваш "истинска" кола, каквото и да значи това? Както и да сравняваш недоразумение като Мултипла, Ка или Ацтек с Тойота или Нисан? Факт е, че не всеки е Petrolhead и хората масово ползват колите си от т. А до т. Б. Масово просто си вършат някаква обща работа с тях. Ако под "престиж" някой визира немски "Премиум" явно здраво робува на чуждото мнение.
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    15 години е нищо за качествен автомобил. Хората държат коли по над 50 години. Има и такива които просто не се продават щото са станали вечни класики и цената им расте всяка година. Има също и страхотни коли от среден клас произведени през 60-те и 70-те години на миналия век Да не говорим пък за 80-те и 90те години където беше върхът на автомобилостроенето. Който разбира, разбира . Другите нека си плащат за новите и да се радват на лед лампичките.
  • #14
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 3 седмици )
    Срам за ползване на автомобил?! На кой си мислиш че му пука какво караш, освен на тези, които искат да ти се подиграват на липсата на ум и съответно в твоята глава?! Една колежка обясняваше такива неща. И в същото време обясняваше как едно рязко натискане на спирачката й коствала близо 3000 лева за ремонт. Някои от критериите са ок, ама думата "престиж" е празна от съдържание в почти всеки продукт, който виждаш или ползваш. Красив/красива е очите на гледащия, та това дори не може да общ критерий
  • #13
    1 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "Ама и Скоти Килмър ли например не различава" Нормално е тойоткаджия да вярва на лъжите на този креттен. Ти искаше да докажеш, че съм прав ли?
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не те прави глупав. Ние не сме американци. Тук пазарът е по-беден като цяло и е нормално да се карат по 10 г. Но ние коментираме статистиката за САЩ, където японските излизат напред благодарение на причините, които описах. Иначе ако говорим за здрави коли, най-здрави са американските от 60-те. Японски от тогава дори не съществуват, защото са напълно изгнили преди десетилетия.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 седмици )
    Аз си купих чисто нова кола 2014-та и я карах 10г и 160х км в БГ. В началото на 2014 пак така. След това я продадох на 1/3та от цената с пълна история от Дилъра с обслужвания дори и след гаранция. Няма да споменавам марки. Това прави ли ни глупави ? С текущата пак мисля да направя така. Последните 10г не знам какво е пътна помощ и притеснения по път с цялото семейство. Само до кажа че марките които карам са европейски.
  • #10
    3 rate up comment 22 rate down comment
    Do car guy ( преди 4 седмици )
    А ти защо си мислиш, че хората искат здрави коли с ниски разходи. Аз познавам доста, които искат други неща от колите си. Сигурност, комфорт, престиж, удоволствие от шофирането, красив дизайн...Мен лично, би ме било срам да седна да карам нещо от сорта на Форд Ка, Фиат Мултипла, Понтика Ацтек, Рено Туйнго, какво да е на Нисан и Тойота. Ще ме е срам да бъда в толкова грозни автомобили.Друг ще го е срам да седне в нещо, което крещи "Аз съм беден", при това не само финансово беден!!!
  • #9
    4 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Колега, кой не иска "здрава кола с ниски разходи за поддръжка"? Въпросът е, че за 2% по-високи разходи човек може да си купи истинска кола, с комфорт, безопасност, обезшумяване, пътно поведение, работещо оборудване. Компромисът, който японецът прави за незначително "по-здрава" кола е несъразмерно голям, а е известно, че разликата отива в джоба на Тойотка, която има една от най-високите печалби в индустрията. Така че, не, цакат те с парите, т.е. разходите ти не са по-ниски.
  • #8
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Car guy ( преди 4 седмици )
    Колко глупав и комплексиран трябва да си, за да си мислиш, че щом човек иска здрава кола с ниски разходи за поддръжка, значи е беден, необразован и заблуден? Знам, че по нашите ширини колата е протежение на егото и самочувствието на доста... да кажем ненадарени псевдомъжкарчета, но все пак?
  • #7
    16 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Електричарите не си продават колите не защото не искат, а защото не могат, статистиката го доказва.