IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски електрически всъдеход преплува басейн

BYD YangWang U8 показа, че става и за лодка (ВИДЕО)

Китайският производител BYD редовно провежда изпитания на своите автомобили пред публика, демонстрирайки тяхната невероятна здравина, надеждност и впечатляващи възможности. Този път компанията показа на какво е способен огромният SUV YangWang 8.


BYD YangWang U8


Целта на теста беше да докаже, че електрическият всъдеход може да премине през дълбока вода, като стигне до брега и продължи да се движи без проблеми. Във видео, публикувано от YouTube-канала DiscoverChinaAuto, се вижда как китайският SUV влиза в басейн с дълбочина 1,6 метра. Това е достатъчно колелата да се отделят от дъното, като от BYD твърдят, че всъдеходът може да остане на повърхността до 30 минути.

За да не се допусне навлизането на вода долната част на автомобила е напълно уплътнена. Водачът отваря люка, за да позволи на въздуха да влезе в кабината. След това започва бавно да завърта огромния SUV, като периодично натиска газта. Системата за задвижване завърта четирите колела и колата се носи като лодка.



Ако се вгледате внимателно, можете да видите как системата разпределя мощността между колелата в реално време, за да принуди SUV-а да се движи в дадена посока. Електрическият мотор на всяко колело работи независимо от останалите и може да го завърти, колкото е необходимо за завиване и ускорение.


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 секунда )
    Петре,това не е СУВ бре,а си е съвсем сериозен всъдеход и слага в малкият си джоб такива като Лендкруйзър и G класа на Мангалцедеса. Това чудовище може да завива на пета,като верижните мешини.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До РУК ( преди 8 минути )
    Аз споделям напълно мнението на Джим Фарли. По-голям опит ли имаш от него за да му противоречиш?
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 минути )
    До 1 това е хибрид с малък двигател зареждащ батерията.Не е чиста електричка.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До рук ( преди 9 минути )
    Сега като отпусна напрежението със злобата която изсипа тук, Ще кажеш ли нещо с автомобилна тематика? На мен последният ми досек на автомобил беше с картинките на дъвки Турбо. Давай, Ти си с опита, А аз теоретик. Посочи ми грешките в мненията с китайското производство. Ти колко от тези 30 милиона автомобила произведе в Китай за да говориш от собствен опит? Някога някъде говорил ли си за войната в Украйна? Какъв ти е личния опит? На кой фронт беше? Хайде да говорим за бъдещето на автомобилите?
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 17 минути )
    Един съвет Мите, ще ми благодариш и пари ще спестиш! Много по здравословно е да си миеш редовно зъбите, вместо да си проветряваш тук устата с глупостите които дрънкаш нон стоп, 24 часа в денонощието! Ще си подобриш и устната хигиена, ще спестиш от пломби, а и за жена си ще имаш повече време, ще спестите от батерии!Между другото, разбрах защо батериите са ти такава страст, просто са голямо перо в семейния бюджет.С времето което прекарваш тук, разбираемо. То си човещинка. Бзъъъъъъъъ
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 21 минути )
    Дай да си говорим за реалности Мите!Хвалиш електрички,а караш дизел,хвалиш китайските производители,а най-близкия ти досег с китайската икономика е телефона ти, тениската на гърба ти и интимната играчка на жена ти!Даже хабер си нямаше как функционират дружествата там,добре, че от време на време съм добронамерен и те ограмотявам.Китайска кола никога няма да си купиш,просто защото жена ти няма да ти даде! "Да ходя на козметик в Пловдив с кола с това странно име, ти луд ли си"
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 37 минути )
    До преди една-две години, китайците нямаха производствен капацитет за да задоволят дори собствения си автомобилен пазар. Но последните години прекалиха и в момента от 30 милиона вътрешен пазар имат производствен капацитет за 60 милиона автомобила годишно, които трябва да бъдат продадени някъде и започнаха да се оглеждат навън. Тези отвън направиха най-глупавото нещо - забраниха им да внасят, но им разрешават да построят собствени заводи. Така ще увеличат още повече производствения капацитет
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Нормално ( преди 39 минути )
    В ОАЕ лятото, имаше много наводнения. Точно по това време много дръпнаха продажбите на U8. Масово тогава шейховете взеха правилното решение и минаха на него. Спокойно си се придвижват между небостъргачите :) Батериите, наред с други силови блокове, са в ЗАТВОРЕН контур с антифриз. Там вода НЕ МОЖЕ да влезе. Има други блокове, които не е нужно да се охлаждат, и там е слабото място, защото не са херметически. Само журналисти и теслари вярват, че бури ще вкарат вода в батерия.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 41 минути )
    Ами да си говорим за реалности? Китайците освен производствен капацитет за батерии, значително увеличават и производствения капацитет на автомобилните си заводи. Ето това притеснява шефовете на автомобилните компании, които разчитаха да продават продукцията си на китайския пазар, който е 30 милиона, а целия световен пазар е 90 милиона.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 54 минути )
    До 11 - и ти си прав - да правим разлика между реклама и реалност