IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD Seagull ще стане най-достъпната електрическа кола в Европа

Въпреки митата китайският хечбек ще се предлага на цена под 20 000 евро

Въпреки възможността за нови мита върху китайските електрически автомобили, китайският производител BYD се готви да пусне един от най-достъпните електрически автомобили на европейския пазар - Seagull. Този нов модел вече получи признание в Китай и обещава да стане сериозен конкурент на европейския пазар.

BYD Seagull


BYD Seagull ще стъпи на европейския пазар през 2025 г. с начална цена под 20 000 евро. Моделът вече се продава в Китай на цена от около 69 800 юана, което е по-малко от 9000 евро. BYD планира да адаптира Seagull към изискванията на европейските потребители, както направи с модела Dolphin.

С въвеждането на временно мито от 17,4% в допълнение към съществуващия данък от 10% в ЕС, BYD все още очаква да поддържа конкурентни цени за своите автомобили. Въпреки по-високите мита в САЩ, анализаторите казват, че Seagull ще остане един от най-достъпните електрически превозни средства и на този пазар.

В Европа BYD Seagull ще се конкурира с модели като Dacia Spring, чиято цена е от 17 890 евро, и Citroen e-C3, който струва около 22 590 евро. Със своята мощност от 75 к.с. и пробег до 405 км, Seagull обещава да бъде сериозен конкурент на тези модели.

Освен това BYD планира да оборудва Seagull с нови натриеви батерии, които ще бъдат дори по-достъпни от сегашните литиево-железни фосфатни батерии.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    None ( преди 3 дни )
    Преди месец карах такава количка в Албания (от представителя на BYD) , не можах да намеря нещо за което да се заям. Доставната цена по фактура на вносителя с транспорта е 9600$. Перфектна градска ежедневна кола с размерите на Polo. Максимална скорост ограничена на 130 км/ч. Тази беше с 30КВч батерия и 55KW двг. изминахме само градско при 28 градуса външна температура около 276 км. Среден разход ни даде 10.8 KW/100km. През зимата (под -10) евентуално пробега ще е около 180-190км. За тази цена ...
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Баварец ( преди 2 седмици )
    До #РУК: Всяко едно Европейско семейство ще ги даде тези 20К, след като бъде принудено да осигури въздух за децата и внуците си, премахвайки димилниците, които все още се продават за по 15К
  • #9
    9 rate up comment 11 rate down comment
    РУК ( преди 3 седмици )
    Сериозен конглокент на Dacia Spring, звучи доста несериозно! Хиляди бройки от Dacia Spring първо поколени стоят по плацовете, второто няма по-добра съдба! Тротинетка с покрив, подходяща за разнос на пици и китайска храна! Кое средностатистическо европейско семейство ще отдели 20К евра за кола с багажник колкото стек минерална вода и мощност колкото да се състезаваш с любители на шосейното колоездене?
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    До 8. ( преди 3 седмици )
    Така е. Ако европейските производители предложат нещо по-добро не е лошо да се платят не само две а и 5 000 отгоре. Лошото е че европейските производители в момента предлагат по-лоши електромобили, за които искат 10-20 000 повече.
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    За много хора е добра кола, ако от европейските производители успеят да предложат нещо по-интересно не е проблем да се платят 2000 горница.
  • #6
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ало голямите разбирачи не виждате ли че Китай ще разбие пазара с цени и качество.Това е истината.
  • #5
    13 rate up comment 35 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Пожелавам много здраве на баллъците, които ще си купят китайска четириколка на двойна цена.
  • #4
    23 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Що не прайш батерии, а губиш време в писане на коментари?
  • #3
    20 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 ( преди 3 седмици )
    Натрия е много , ама много по разпространен от лития , а в край Поморие отдавна не се добива сол . Но пък в България е разположено второто по големина солно (натриево) находище в света край Провадия
  • #2
    23 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Сещам се за един друг евтин автомобил от миналото, Tico, та този автомобил може да е евтин спрямо другите автомобили но спрямо това което предлага е доста скъп.