fallback

Bentley разчупва шаблона в индустрията

Британците вярват в горивата eFuel и го доказват със специален тест

Използването на eFuel, наричани още „електронни горива“, е част от ангажимента на Bentley за „намаляване на глобалните емисии, включително тези от глобални медийни събития". И британският производител на суперлуксозни автомобили го доказа, организирайки специално събитие за свои клиенти.

Гости от цял свят се събраха в Швейцария за представянето на четвъртото поколение на Continental GT Speed, който е оборудван с хибридна система с 4,0-литров W12, развиваща 782 к.с. И в случая за първи път беше използвано eFuel , което да демонстрира съвместимостта си със съществуващите двигатели с вътрешно горене.

Специалният тест, организиран от Bentley, включваше 12 автомобила Continental GT Speed ​​по маршрут, съчетаващ четири известни планински прохода в Алпите. След повече от 4500 завоя и около 12 900 км, изминати за седем дни, беше отчетено 30% намаление на общия въглероден отпечатък на всеки от шофьорите.

Използваното eFuel е напълно синтетично гориво, разработено от международен консорциум, ръководен от Highly Innovative Fuels (HIF) Global и подкрепено от Porsche. То произведено в пилотния завод Haru Oni в Чили. Биогенният CO2 се улавя чрез процес на варене и се комбинира с водород, създаден чрез електролиза на вода, за да се създаде метанол, който след това може да бъде рафиниран в бензин.

Сместа, използвана от Bentley за събитие, е била R75, която представлява 75% eFuel и 25% обикновен бензин. Това гориво е използвано както за Continental GT Speed, така и за автомобилите на организаторите на събитието. Всички хибридни батерии са били заредени със 100% възобновяема електроенергия от местни водноелектрически централи и вятърни турбини.

Според компанията, комбинацията от производителността на Ultra Performance Hybrid задвижването на новия Continental GT, горивото eFuel и 100% възобновяема електроенергия от хотела е довела до 93% намаление на емисиите на CO2 от превозните средства в сравнение с предишни събития.

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    Но пък флората е полезна за фауната. Повече флора, повече ползи за фауната.
  • #20
    анонимен ( преди 1 месец )
    въглеродния двуокис е полезен за флората а не за представителите на фауната
  • #19
    иначе ( преди 1 месец )
    ми е много интересно возенето с кораб на бутиково гориво, добито с електролиза в Чили, колко е "въглеродно неутрално". енергиен микс на Чили: Въглища 10.5%, петрол и деривати 42.2%, природен газ 14.0%, ВЕИ 5.2%, ветро, соларни 7.5%, останалото - около 21% биогорива и отпадъци. демек над 80% ел енергия чрез горене и респ. отделяне на СО2. че то създаването на синтетични горива за покриване на собственото им потребление сигурно ще изисква повече енергия отколкото сигурява.
  • #18
    До тинтири ( преди 1 месец )
    изтрий информацията след номера на втората снимка в URLa. да, не им е читава системата за декориране на URI за следене откъде си дошъл на сайта/статията. толкова плащат - каквито са им "журналистите" такива и кодерите.
  • #17
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много пъти ви повтарям да внимавате какво си пожелавате. Моите прогнози бяха за недостиг на батерии за електромобили, което ще спъне бързото навлизане на електромобилите И падането на цените им. Е поредната моя сбъркана прогноза, заради политиците, които се намесиха в пазарната икономика. В момента заради санкциите срещу Китай, Не само няма недостиг, А има и излишък на батерии, който напълно естествено беше пренасочен към съхранение на енергия от мрежата и обезсмисляне на водорода и синтетичните
  • #16
    До тинтири ( преди 1 месец )
    Изчисти си бисквитките и рефрешни страницата. В повечето случаи работи
  • #15
    До тинтири ( преди 1 месец )
    В момента производство на на ток от възобновяеми източници и съхранение в батерия в Китай вече е по-евтино като себестойност от производството на енергия от въглища. Ще обясниш ли защо някой би избрал от произведени 1000kWh, да съхрани във вид на синтетично гориво само 100kWh, щом много по-евтино може да съхрани и върне в мрежата още вечерта 900kWh с огромна печалба по време на вечерния ПИК на търсенето? Тоест изгоряха ИЗЛИШЪЦИТЕ, на които разчита теорията ти.
  • #14
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Честно пичове, ще се разкарам от тъпия сайт и си търсете баламурници ако още веднъж ми излязат 10 пъти подред 1 снимка, на която трябва да щракам. Функционално неграмотни ли сте или?! Оправете скапаната си система!
  • #13
    До тинтири ( преди 1 месец )
    И тези 10kWp са само за производството на водорода и улавянето на въглеродния диоксид, защото идея нямам колко енергия се губи за да ги смесиш. Да приемем, че 6kWp са необходими за производство на водород, а останалите 4 се използват за улавянето на въглероден диоксид. В този случай, за същия пробег ще са достатъчни 5kWp - 1 за зареждането на батерията, останалите 4 да улавят въглеродният диоксид но ДА НЕ ГО ВРЪЩАТ. Така пробега на електромобила ще е с ОТРИЦАТЕЛЕН ВЪГЛЕРОДЕН ОТПЕЧАТЪК
  • #12
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    До 10 кое точно не схващаш от ИЗЛИШНА ЕНЕРГИЯ! Която ти искаш да съхраняваш в батерии, а горивото има 10 пъти по-висока плътност, и по-добро приложение. Ако искаш да спрем ТЕЦ и АЕЦ и да сме на чиста възобновяема енергия - това е единствено правилната симбиоза - ВЕИ+синтетични горива!
fallback
Последни