IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bentley разчупва шаблона в индустрията

Британците вярват в горивата eFuel и го доказват със специален тест

Използването на eFuel, наричани още „електронни горива“, е част от ангажимента на Bentley за „намаляване на глобалните емисии, включително тези от глобални медийни събития". И британският производител на суперлуксозни автомобили го доказа, организирайки специално събитие за свои клиенти.


Bentley Continental GT


Гости от цял свят се събраха в Швейцария за представянето на четвъртото поколение на Continental GT Speed, който е оборудван с хибридна система с 4,0-литров W12, развиваща 782 к.с. И в случая за първи път беше използвано eFuel , което да демонстрира съвместимостта си със съществуващите двигатели с вътрешно горене.

Специалният тест, организиран от Bentley, включваше 12 автомобила Continental GT Speed ​​по маршрут, съчетаващ четири известни планински прохода в Алпите. След повече от 4500 завоя и около 12 900 км, изминати за седем дни, беше отчетено 30% намаление на общия въглероден отпечатък на всеки от шофьорите.


Bentley Continental GT


Използваното eFuel е напълно синтетично гориво, разработено от международен консорциум, ръководен от Highly Innovative Fuels (HIF) Global и подкрепено от Porsche. То произведено в пилотния завод Haru Oni в Чили. Биогенният CO2 се улавя чрез процес на варене и се комбинира с водород, създаден чрез електролиза на вода, за да се създаде метанол, който след това може да бъде рафиниран в бензин.

Сместа, използвана от Bentley за събитие, е била R75, която представлява 75% eFuel и 25% обикновен бензин. Това гориво е използвано както за Continental GT Speed, така и за автомобилите на организаторите на събитието. Всички хибридни батерии са били заредени със 100% възобновяема електроенергия от местни водноелектрически централи и вятърни турбини.


Bentley Continental GT


Според компанията, комбинацията от производителността на Ultra Performance Hybrid задвижването на новия Continental GT, горивото eFuel и 100% възобновяема електроенергия от хотела е довела до 93% намаление на емисиите на CO2 от превозните средства в сравнение с предишни събития.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 минути )
    Много пъти ви повтарям да внимавате какво си пожелавате. Моите прогнози бяха за недостиг на батерии за електромобили, което ще спъне бързото навлизане на електромобилите И падането на цените им. Е поредната моя сбъркана прогноза, заради политиците, които се намесиха в пазарната икономика. В момента заради санкциите срещу Китай, Не само няма недостиг, А има и излишък на батерии, който напълно естествено беше пренасочен към съхранение на енергия от мрежата и обезсмисляне на водорода и синтетичните
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До тинтири ( преди 13 минути )
    Изчисти си бисквитките и рефрешни страницата. В повечето случаи работи
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До тинтири ( преди 14 минути )
    В момента производство на на ток от възобновяеми източници и съхранение в батерия в Китай вече е по-евтино като себестойност от производството на енергия от въглища. Ще обясниш ли защо някой би избрал от произведени 1000kWh, да съхрани във вид на синтетично гориво само 100kWh, щом много по-евтино може да съхрани и върне в мрежата още вечерта 900kWh с огромна печалба по време на вечерния ПИК на търсенето? Тоест изгоряха ИЗЛИШЪЦИТЕ, на които разчита теорията ти.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 18 минути )
    Честно пичове, ще се разкарам от тъпия сайт и си търсете баламурници ако още веднъж ми излязат 10 пъти подред 1 снимка, на която трябва да щракам. Функционално неграмотни ли сте или?! Оправете скапаната си система!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До тинтири ( преди 19 минути )
    И тези 10kWp са само за производството на водорода и улавянето на въглеродния диоксид, защото идея нямам колко енергия се губи за да ги смесиш. Да приемем, че 6kWp са необходими за производство на водород, а останалите 4 се използват за улавянето на въглероден диоксид. В този случай, за същия пробег ще са достатъчни 5kWp - 1 за зареждането на батерията, останалите 4 да улавят въглеродният диоксид но ДА НЕ ГО ВРЪЩАТ. Така пробега на електромобила ще е с ОТРИЦАТЕЛЕН ВЪГЛЕРОДЕН ОТПЕЧАТЪК
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 19 минути )
    До 10 кое точно не схващаш от ИЗЛИШНА ЕНЕРГИЯ! Която ти искаш да съхраняваш в батерии, а горивото има 10 пъти по-висока плътност, и по-добро приложение. Ако искаш да спрем ТЕЦ и АЕЦ и да сме на чиста възобновяема енергия - това е единствено правилната симбиоза - ВЕИ+синтетични горива!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 22 минути )
    #7 Айде още един който щял да мре от газовете... Вече е доказано, че А) фините частици са най-опасната част; Б) че ЕЛ генерира повече от тях, повече от колкото излизат през ауспуха. Другата глупост, че не могат да се движат само на синтетично гориво, явно нещо бъркаш с синтетиката с био, при които трябва преоборудване на двигателя.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До тинтири ( преди 24 минути )
    Не ти ли омръзна да го водим този разговор? Досега не си успял да ми обясниш, ако за единица пробег на електромобил е достатъчна 1kWp централа, А за производството на този същия пробег трябва да бъдат изградени 10kWp кое му е екологичното дори да не броим отпечатъка на останалата верига за производство, съхранение и транспорт на синтетични горива?
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Не съм седем ( преди 26 минути )
    Но претендирам че съм функционално грамотен и разбрах, че 7 говори че въглеродният диоксид не е единственият газ, а за разлика от него останалите са отровни. Това е ако прочетеш с разбиране, а не буквално, въпреки че е написано от двусмислено и е възможно да е лапсус.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 44 минути )
    7-ми, незнам СО2 колко е отровен, ама надявам се знаеш, че се използва в ежедневието? Все се реве колко вреден бил, как задушавал градовете - обаче, едно че не съм чул някой да е умрял от консумация на газирана вода, градовете постоянно набъбват.. да не говорим за неселението на земята. СО2 е необходим на дърветата и жалкото е че не съм чул инциативи да се залесява. Само изсичане, застрояване.. глоби за емисии..