В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
Hongchi Guoya
Hongchi - което на мандарин означава "Червено знаме" - е един от най-старите автомобилни производители в Китай, специализиран в създаването на лимузини за най-равните сред равните в ръководството на китайската компартия. Guoya е луксозен седан, който - същинско чудо - не е електрически, а разчита на 4-литров бензинов двигател. Стилистиката е като от стар и не много скъп фантастичен сериал. Но поне внася разнообразие.
Hongchi - което на мандарин означава "Червено знаме" - е един от най-старите автомобилни производители в Китай, специализиран в създаването на лимузини за най-равните сред равните в ръководството на китайската компартия. Guoya е луксозен седан, който - същинско чудо - не е електрически, а разчита на 4-литров бензинов двигател. Стилистиката е като от стар и не много скъп фантастичен сериал. Но поне внася разнообразие.