В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
Mobilize Bento и Duo
Сложният план на Лука де Мео за преструктуриране на Renault роди и поделението Mobilize, което се фокусира върху мобилността в градска среда. А това са най-новите й продукти: две електрически четириколки, подобни на познатия ни Citroen Ami, но с доста по-адекватно задвижване. Duo е дълъг 2.43 метра и широк само 1.30. Bento е лекотоварната версия.
Сложният план на Лука де Мео за преструктуриране на Renault роди и поделението Mobilize, което се фокусира върху мобилността в градска среда. А това са най-новите й продукти: две електрически четириколки, подобни на познатия ни Citroen Ami, но с доста по-адекватно задвижване. Duo е дълъг 2.43 метра и широк само 1.30. Bento е лекотоварната версия.