IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru WRX получи дългоочакван ъпдейт

Легендарният модел най-после се сдоби цифров приборен панел

Японският автомобилен производител Subaru реши да модернизира легендарния WRX, като добави първия цифров приборен панел към модела от 2025 година. Собствениците на автомобила ще могат да избират от три основни стила: класически скоростомер и тахометър, карта на цял екран и дисплей за безопасност.


Subaru WRX-1


Какво обаче ще стане, ако това не им е достатъчно? Феновете на модела вече предложиха компанията да добави и ретро стил, вдъхновен от по-старите поколения на WRX, и Subaru няма нищо против. Според представител на компанията тази идея може да се реализира лесно чрез актуализация на софтуера.

Например, бъдещите собственици на модела могат да получат виртуални инструменти, стилизирани под известни поколения WRX като Bug Eye, Hawk Eye и дори 22B. Това може да бъде или безплатна актуализация, или опция срещу малка такса.


Subaru WRX-2


Subaru може да последва примера на Ford, който вече предлага историческо цифрово оборудване за Mustang. Подобна опция би направила шофирането още по-уникално за собствениците на WRX, а дигиталното табло - една от най-желаните иновации в историята на модела.

0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Трошача ( преди 4 седмици )
    Най неподходящото и грозно нещо ще бъде табло тип таблет !!! Да мажеш и търкаш една плоча докато караш ...по голяма гадост от това за сега не е измислена ...но вече всичко е възможно ! Винаги бих си взел по стария и култов модел от 2008 г. например !!!
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ей това са съвременните ревюта на коли - таблото било таблет. А да се бяхте сетили да напишете, че са махнали ръчните скорости и са я оставили с CVT. В интерес на истината не е пълен к е н е ф, защото са направили спортен режим с фиксирани съотношения на ролките и е като да се сменят истински скорости, при това по-бързо от автоматик с хидротрансформатор. Ама хората основно ще се кефят, че е с таблет.