IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е най-малкият и евтин кросоувър на Subaru

Новият Chiffon Try е получава малък двигател с 52 конски сили

Оригиналният автомобил всъщност представлява хибрид между компактен миниван и кросоувър и влиза в продажба на цена от 1 665 000 йени (10 300 евро). Това се съобщава на официалния сайт на Subaru.


Subaru Chiffon


В основата на автомобила е 3.4-метровият Subaru Chiffon, който принадлежи към сегмента нарече "кейкар" - субкомпактни градски коли. Този автомобил от своя страна е създаден на базата на Daihatsu Tanto.

Офроуд версията Subaru Chiffon Try се отличава със специална радиаторна решетка, масивни брони и пластмасов защитен бодикит. На покрива е монтиран и задължителният рейлинг за допълнителен багажник.


Subaru Chiffon


Интериорът на Subaru Chiffon Try е декориран с водоустойчиви материали и са добавени ярки вложки. Автомобилът разполага и с сравнително голям 9-инчов сензорен екран. Задните врати са плъзгащи се, а седалките на втория ред са с хоризонтално регулиране.

Кросоувърът Subaru Chiffon Try е оборудван с 660-кубиков бензинов двигател с мощност 52 к.с. и 60 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е безстепенен вариатор, а задвижването може да бъде предно или пълно (срещу допълнително заплащане).


Subaru Chiffon


0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    6-ти, голяма част от колите ,произвеждани в Далечния изток нямат много от задължителните системи за Европа, но не мисля, че японските са сред тях. Ако говорим за производство в Малйзия, Индонезия, Шри Ланка , Индия(което е за местния пазар) - да , така е - нямат почти никакви системи за безопастност. Най-много да имат предпазен колан.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Във Франция има подобни малки колички, за които не е нужна шофьорска книжка. Доста по-мизерни от японските кейкарс.Европа въвежда какви ли не мерки и ограничения пред колите, за да спазват уж някакви еко норми, а в същото време не разрешава вноса на тези малки, симпатични и практични коли, под предлог че не били достатъчно обезопасени с всякакви излишни системи за помощ на шофьора, екрани, топли седалки, вентилаторчета и говорещи команди. Продава обаче на огромни СУВ-ове, които замърсяват яко.
  • #5
    0 rate up comment 5 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 2 месеца )
    Грозно,като почти всичките им коли.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За 20 000 лева го взимам веднага това малко бижу!
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Класически кейкар. Интересно е как онези жълти човечета си ги карат тихо и кротко вече 70-80 години, а розовобузестите европейци *** като настъпани за "климатичните промени", докато си купуват все повече и по-големи СУВ-ове. Както е казал поета, "Два свята, единият е излишен".
  • #2
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    японския отговор на фиат панда 4х4 от 1985-та
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Бях сигурен,че е Дайхатсу. Субару работи с тях за някои модели,както с Тойота, както и със Сузуки. Не знаех,че е Дайхатсу Танто за Куглокигу само :)