IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои коли имат най-голям шанс да минат над 400,000 км?

Повечето от отличниците в тази класация не се продават официално в България

Проучване, проведено от iSeeCars, изброява 30-те най-добри превозни средства, за които е най-вероятно да достигнат 250 000 мили пробег (402,000 км) - и едва ли за някого ще е изтенада, че върхът в класирането е окупиран от Toyota. Японският концерн заема седем позиции в Топ 10 на най-дълговечните коли, включително първите пет места. За съжаление обаче само един от тези седем модела на Toyota се предлага в България.
  
   
Toyota RAV4 2019
Седем от автомобилите в Топ 10 са на Toyota. Но моделите, които японците предлагат и в Европа, като RAV4, не попадат дори сред първите 30
  
      
Подреждането, което iSeeCars вече прави всяка година, се отнася само до северноамериканския пазар - САЩ и Канада. Повечето модели, цитирани в него, или не се продават на Стария континент, или идват при нас с различно задвижване. За съжаление няма аналогична класация за дълговечност на европейските модели.

Все пак немалко от колите, за които ще стане дума, се мяркат и по българските пътища като внос от САЩ. Включително и двете на върха, едната от които бе станала фактор дори в политическия живот у нас. Има ги и "тукашните" модели на Toyota, като RAV4 или Corolla, но те са далеч извън Топ 30.

Изследването е направено на базата на рекордните 402 милиона автомобила, за които iSeeCars има данни за пробега.
  
     
Колите с най-голям шанс да минат над 400,000 км (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тука или американски класации или руски статии. Много ниско ниво!
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Всички, които са поддържани правилно! Аз си продавам колите на 300 000+ само защото тогава обикновено се насъбират някакви разходи, например втора смяна на акумулатор, съединител, идва време за поредна смяна на ремък и като съвпадне със смяна на гуми и някакъв ремонт, продажбата е добър вариант. Колата я взема някой и върти без проблеми поне 150 хил км и я продава на друг и той върти още. Колите от Горубляне са на 300 000+ км, нищо, че пише на таблото 150 хил.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    bat_petjo ( преди 3 седмици )
    И да ми ги пишете тези работи при положение , че мойта Рав-4ка е на 400000 км.....
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    bat_petjo ( преди 3 седмици )
    *** тез "японски" коли са произведени в Америка и е спорно до колко качеството е японско. Излиза, че АЙ СИИ КАРС си хвалят тяхното си, а новината ... за пореден път е подвеждаща.
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Всеки автомобил, внесен в БГ на 160 хил. км е на реални 350 хил. Всеки автомобил от 60-те насам може да измине 400 хил. - дори това му минимумът.
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Е в Европа превъртат километражите, като как точно да пресметнат за класация най-издръжливите или най-лъжливите?
  • #7
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Най-голям шанс да минат 400 000 км имат такситата Дачия Сандеро.
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 3 седмици )
    3, двигателят е 5.7, а не 6. ПриматЪТ, който си видял едва ли пълни туби заради високия разход. Разходът не е 20-22. Така че, информирай се преди да пишеш Изчисли след това спестените пари за гориво и какво можеш да си купиш. Общо взето, губя си времето да те вразумявам, ти не разбираш нито от коли, нито от двигатели, нито от разход на гориво, нито от финанси
  • #5
    23 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Много автомобили, които се поддържат правилно и с правилните консумативи с лекота ще изкарат и 1 милион километра.Сменяйте маслото на всеки 6000-7500 км, заедно с масления филтър. Сменяйте въздушният филтър на 20-25 000 км. Сипвайте хубаво гориво. Сменяйте и горивният филтър на 60 000 км. Сменяйте си маслото в аск на всеки 60-80 000 км. Сменяйте ремъците и ролките на 80-100 000 км. Карайте ги разумно и автомобилите ви ще ви служат много дълго.
  • #4
    1 rate up comment 5 rate down comment
    до 1 ( преди 3 седмици )
    не е :D