fallback

Stellantis се отказва от дизела при още три модела

Пътническите Citroën Berlingo, Peugeot Rifter и Opel Combo стават хибриди

Концернът Stellantis явно вече напълно се убеди, че формулата на Toyota е идеална за контролиране на нивата на емисии. Затова, ако се интересувате от Peugeot Rifter, Citroën Berlingo или Opel Combo с дизелов двигател, трябва да побързате, тъй като френско-италианският автомобилен гигант ще премахне тази опция през 2025 г.

Всъщност, още през 2022 г. Stellantis изненадващо се отказа от използването на диделови мотори при трите модела, което лотично се отрази на техните продажби и съответно зарадва конкурентите им. Две години след това, след решение на един от най-близките съветници на шефа на концерна Карлос Тавареш, дизелите бяха върнати на пазара, възползвайки се от фейслифта на трите модела.

Последните информации от френски медии обаче сочат, че това решение е било временно и от 30 ноември Stellantis спира да поставя 1,5-литровия двигател BlueHDI с 4 цилиндъра и 130 к.с. на версиите на Peugeot Rifter, Citroën Berlingo или Opel Combo, регистрирани като пътнически автомобили, тоест той ще остане в търговските варианти, които нямат задни седалки.

Причината за промяната да новите правила за емисиите, които ще влязат в сила от първия ден на 2025 г. А това е момент, който Stellantis не иска да достигне с излишък от частици при тези три модела и затова при тях дизеловия двигател ще бъде заменен с трицилиндровия, 1,2-литров турбо MHEV бензин. 

fallback
  • #9
    До пръцльов ( преди 1 месец )
    Аз чета, не се притеснявай. Разликата е че и аз чета и ти четеш, но разбираме различно нещо, защото аз чета с разбиране, а ти буквално. Разбра ли каква е тази формула на Toyota? Досега разбра ли, че това е причината за " "намаленото търсене" на електромобили в Европа? Поне за едно си прав - става въпрос за слабо познаване на технологиите от страна на Toyota и Европейците. Радвам се че е най-накрая си го осъзнал че мислят формули Как да излъжат политиците, а не технологии за клиентите.
  • #8
    Факт ( преди 1 месец )
    Автомобила като транспорт ще изчезне освен пикапите с мощен ве8 из американските ранчота.Автомобила е отживелица
  • #7
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Чети, Тротинетка, чети: "Концернът Stellantis явно вече напълно се убеди, че формулата на Toyota е идеална за контролиране на нивата на емисии." Въпросът обаче е защо им отне толкова време? А отговорът е: слабо ниво на познаване на технологиите.
  • #6
    Гост ( преди 1 месец )
    На оригинален ли се правиш тлупи?Трилиндров бензинов 1,2 Рифтър с 110 к.с. има и в момента.
  • #5
    До Гост ( преди 1 месец )
    "трицилиндровия, 1,2-литров турбо MHEV бензин. " Наистина звучи много здраво, надежно и икономично за товарен автомобил който катери Шипка с общо тегло над 2 тона. Вероятно ще харчи много по-малко от 45 киловата, но изходящата мощност ще е много повече от 100 киловата и на втора предавка баничарката вече няма да е с максималната си мощност. Ако сегашния двигател изкарва без проблеми 700 хиляди километра за шест години, хибридът със сигурност ще изкара поне три пъти по толкова. Ще го кара 20 год
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стелантис обаче продължават да копаят към дъното..
  • #3
    Гост ( преди 1 месец )
    Ще караш хибридна баничарка,Турбо.
  • #2
    bg ( преди 1 месец )
    Оф добре, че взех едно БерлингоЩе ме изкара следващите 10 г.
  • #1
    Турбо ( преди 1 месец )
    Пежо Рифтър се доставят с три дизелови четирициндрови двигателя,75 к.с , 102 к.с. и 130 к.с. значи отпада само 130 к.с.
fallback
Последни