fallback

Stellantis се отказва от дизела при още три модела

Пътническите Citroën Berlingo, Peugeot Rifter и Opel Combo стават хибриди

Концернът Stellantis явно вече напълно се убеди, че формулата на Toyota е идеална за контролиране на нивата на емисии. Затова, ако се интересувате от Peugeot Rifter, Citroën Berlingo или Opel Combo с дизелов двигател, трябва да побързате, тъй като френско-италианският автомобилен гигант ще премахне тази опция през 2025 г.

Всъщност, още през 2022 г. Stellantis изненадващо се отказа от използването на диделови мотори при трите модела, което лотично се отрази на техните продажби и съответно зарадва конкурентите им. Две години след това, след решение на един от най-близките съветници на шефа на концерна Карлос Тавареш, дизелите бяха върнати на пазара, възползвайки се от фейслифта на трите модела.

Последните информации от френски медии обаче сочат, че това решение е било временно и от 30 ноември Stellantis спира да поставя 1,5-литровия двигател BlueHDI с 4 цилиндъра и 130 к.с. на версиите на Peugeot Rifter, Citroën Berlingo или Opel Combo, регистрирани като пътнически автомобили, тоест той ще остане в търговските варианти, които нямат задни седалки.

Причината за промяната да новите правила за емисиите, които ще влязат в сила от първия ден на 2025 г. А това е момент, който Stellantis не иска да достигне с излишък от частици при тези три модела и затова при тях дизеловия двигател ще бъде заменен с трицилиндровия, 1,2-литров турбо MHEV бензин. 

fallback
  • #7
    Hvaliprats ( преди 21 минути )
    Чети, Тротинетка, чети: "Концернът Stellantis явно вече напълно се убеди, че формулата на Toyota е идеална за контролиране на нивата на емисии." Въпросът обаче е защо им отне толкова време? А отговорът е: слабо ниво на познаване на технологиите.
  • #6
    Гост ( преди 47 минути )
    На оригинален ли се правиш тлупи?Трилиндров бензинов 1,2 Рифтър с 110 к.с. има и в момента.
  • #5
    До Гост ( преди 2 часа )
    "трицилиндровия, 1,2-литров турбо MHEV бензин. " Наистина звучи много здраво, надежно и икономично за товарен автомобил който катери Шипка с общо тегло над 2 тона. Вероятно ще харчи много по-малко от 45 киловата, но изходящата мощност ще е много повече от 100 киловата и на втора предавка баничарката вече няма да е с максималната си мощност. Ако сегашния двигател изкарва без проблеми 700 хиляди километра за шест години, хибридът със сигурност ще изкара поне три пъти по толкова. Ще го кара 20 год
  • #4
    анонимен ( преди 2 часа )
    Стелантис обаче продължават да копаят към дъното..
  • #3
    Гост ( преди 3 часа )
    Ще караш хибридна баничарка,Турбо.
  • #2
    bg ( преди 3 часа )
    Оф добре, че взех едно БерлингоЩе ме изкара следващите 10 г.
  • #1
    Турбо ( преди 5 часа )
    Пежо Рифтър се доставят с три дизелови четирициндрови двигателя,75 к.с , 102 к.с. и 130 к.с. значи отпада само 130 к.с.
fallback
Последни