IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как ще изглежда новата Tesla Model Y

Juniper получава подобрена аеродинамика, както и повече пространство в салона

Tesla Model Y е най-популярният автомобил на света, така че напълно логично интересът към модернизираната му версия се повишава с всеки изминал ден. Сегашният кросоувър ще приключи жизнения си цикъл в началото на 2025 г., когато ще бъде заменен от сериозно модернизиран модел с добавка Juniper към името.


Tesla Model Y


Неговите изображения се появиха в някои китайски автомобилни издания, като те показва по-остри и модерни линии на каросерията, както и нова задна част с изцяло LED осветление, преминаващо по цялата ширина на автомобила. Промените в дизайна са малко, но те придават на автомобила по-модерен и динамичен вид.

В допълнение към визуалните актуализации, Tesla работи и върху подобряването на аеродинамиката на Model Y Juniper, като целта е да се намали разхода на енергия най-вече при извънградски пътувания. Очаква се да има промени в системата за управление на захранването, като капацитетът на батерията няма да се променя, но пробегът с едно зареждане ще се увеличи.


Tesla Model Y


Според информациите интериорът на Model Y също ще претърпи редица промени. Основната от тях е увеличаване на пространството в салона, което ще осигуря повече място за пътниците, без да се намалява обема на товарното отделение. Това е много важно за тези, които избират този кросоувър като семеен автомобил.

Tesla планира да започне производството на петместния Model Y Juniper в началото на 2025 г. Модификацията с шест места (има слухове за версия със седем места) ще излезе в края на 2025 г., като засега не е известно как ще се промени цената на електрическия SUV. По-вероятно е Tesla да запази цените на същите нива, за да поддържа обемите на продажби.


0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 13 минути )
    Тротинетка, тая класация с време за 1000км дето я цитираш, видя ли къде е Тойота Мирай? Е, доста преди която и да е Тесла. Не говори за високи технологии, защото ставащ за смях.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анон ( преди 16 минути )
    Господин голтак нр.20..Един Хюндай Йоник е в пъти по- малко ефективен от Тесла. Има по- голяма батерия , с 60 % по- малка мощност разликата между 500кс и 325 кс е ДРАСТИЧА. Теглото на ХЙ също е по- високо когато някога имаш подарени (не спечелени - това е невъзможно за теб) 60к евро и се чудиш каква кола да си вземеш - ще разбереш , че само Тесла е на пазара
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анон ( преди 20 минути )
    99% от вас не са се качвали в Тесла, а 90 % от тези 99 си мислят, че Голф е най великата кола на света. Тойота освен да пускат бомбастични заглавия нищо не правят последните години. Ел СУВ им е тотална скръб - затова сега ще префасонират БЮД. Ефективност и мощност - това е Тесла. Сега с новия М3 и с МУ имат и чудесен комфорт. Не се опитвам да Ви обърна мнението, на лузърите никой нищо не може да обясни. Пожелавам Ви да се повозите някога в новия модел 3, но след 15 г
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 20 минути )
    Ахаха, ще ми кажеш, че един Хюндай Йоник е по-лош от Теслата ли? :D Ходи бий челото в пода и не ме занимавай с радикализма си :)
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    "Какво има повече, което германците и китайците нямат" - Поне си имал кумовата срама да си признаеш, макар и косвено, че японците са толкова изостанали, че дори ги няма в устата на безмозъчен фен като теб. Иначе какво има Тесла? Най-вече с 30% по-висока ефективност от кой да е друг, което е повече от важно при електромобилите. А тези проценти са постигнати с десетки иновации.
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Смях в залата ( преди 1 час )
    "Теслата си зарежда за същото време за колкото всеки друг и пробега не е с толкова по-добър, " да ти припомня ли че един и същ 1000 км маршрут с един и същ шофьор бяха изминати за 9 часа с тесла модел 3 и 14,5 часа с Toyota безет 4x. На Това ли му казваш еднакви параметри и същите технологии?
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До тинтири ( преди 1 час )
    Говори в цифри, защото само психопатите обясняват технически характеристики с прилагателни. Кажи еди кой си електромобил има еди какво си ускорение и максимална скорост, зарежда 100 км за еди колко си минути с еди каква си мощност, харчи еди колко си киловатчаса на 100 км с включено отопление и еди колко си без отопление и струва по-малко от Тесла за същите параметри. За да сглобиш това доказателство ще ти трябват характеристиките на минимум 4-5 различни автомобила. Ако има, ще е китаец.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Тинтирито кога стана фен на електромобилите? Само не ми казвайте че кара електричка?
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    14 кажи честно сутрин кланяш ли се на плаката на Мъск :D Ми едно Рено Меган е по-евтино. Теслата си зарежда за същото време за колкото всеки друг и пробега не е с толкова по-добър, че да е нещо драстично различно... само дето седиш в безумно зле направен и субективно погледнато грозен кашон...
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До тинтири ( преди 1 час )
    Покажи ми кой предлага по-бърз, по-евтин, по икономичен електромобил с по-бързо зареждане? Няма такъв. Обикновено предлагат комбинация от една или две от четирите. Ако от Тесла подобрят качеството на материалите и сглобката, трябва да си твърд фен, който не влага никаква мисъл да пребори вярата си, за да си купиш нещо различно от Тесла. Добре че са китайците, за да има Тесла стимул да се размърда, защото европейци и японци още не са достигнали технологичното ниво на Тесла от 2017