Gran Turismo с централен V12! Легендата духа 40 свещи. Ferrari Testarossa и истински символ на една епоха, останала завинаги в паметта на няколко поколения. Нека проследим историята му
Ferrari Testarossa празнува 40 години (ГАЛЕРИЯ)
4 от 6 | Ferrari Testarossa празнува 40 години
Интериорът Мястото и комфортът са приоритетите на дизайнерите при интериора , които се възползват от увеличението на размерите в сравнение с предишния BB (с дължина до 4,48 м и междуосие от 2,55 м), но също и от повдигнат покрив. Друга екстра за комфорта на пътниците е чифт радиатори зад отделението за пътници. Това решение замества единичния централен модул на 512 BB с цел ограничаване на повишаването на температурата, причинено от топлината на двигатела. Арматурното табло е доста спартанско, с напълно аналогови уреди, разположени зад стръмно наклонения волан. Централният тунел веднага привлича вниманието с традиционната H-образна скоростна кутия , оградена от безброй бутони и лостове за функциите на кабината - от климатика до прозорците.
Мястото и комфортът са приоритетите на дизайнерите при интериора , които се възползват от увеличението на размерите в сравнение с предишния BB (с дължина до 4,48 м и междуосие от 2,55 м), но също и от повдигнат покрив.
Друга екстра за комфорта на пътниците е чифт радиатори зад отделението за пътници. Това решение замества единичния централен модул на 512 BB с цел ограничаване на повишаването на температурата, причинено от топлината на двигатела.
Арматурното табло е доста спартанско, с напълно аналогови уреди, разположени зад стръмно наклонения волан. Централният тунел веднага привлича вниманието с традиционната H-образна скоростна кутия , оградена от безброй бутони и лостове за функциите на кабината - от климатика до прозорците.
Още по темата:
-
След доработката на Mamsory италианският SUV не е просто грозен, а по-лошо
-
Прототипът е с каросерия на Maserati и залепен с тиксо ауспух, но ревът го бива (ВИДЕО)
-
Баровци от цял свят получиха ключа за новото F80, обвито все още в мистерия