IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD счупи собствените си рекорди по продажби

През септември китайският производител е доставил над 400 000 коли на клиентите си

Китайският производител на електрически автомобили BYD е поставил нов собствен рекорд по продажби, като е продал общо повече от 400 000 автомобила през септември


BYD


Както съобщава Electrek , BYD е продала рекордните 419 426 нови коли през септември. Те включват както електрически превозни средства (EV), така и зареждаеми хибриди (PHEV). Като цяло подразделението BYD Dynasty/Ocean е продало най-много коли през изминалия месец - 401 572 броя.

В това число влизат доставените от Fangchengbao 5 422 бройки, Denza - 10 299 и Yangwang, които са продали 310 коли. Всичко това се оказва достатъчно, за да може BYD да надмине собствения си предишен рекорд от 373 082 продадени коли през август.

Съобщава се, че "плъгините" са изиграли основна роля в растежа на продажбите на BYD. Миналия месец са продадени общо 252 647 плъгин хибрида. Това е с 86% повече спрямо септември 2023 година. Между другото, през 2024-а. компанията е продала почти 1.6 милиона PHEV модела, което е с 53% повече от миналата година.

Продажбите на електрически превозни средства също се увеличават, като BYD са продали 164 956 изцяло електрически превозни средства през септември, което е с 9% повече от миналата година и с 11% повече от август. Въпреки това, основният конкурент на BYD - Tesla, е доставил 462 890 електрически превозни средства през третото тримесечие, което е достатъчно, за да задмине резултата на BYD.

Tesla продължава да изпреварва BYD през първите девет месеца на 2024 година, като е продала 1 293 656 автомобила, докато BYD е продала 1 169 579 автомобила. Ако тази тенденция продължи, Tesla ще спечели глобално лидерство в продажбите на електрически автомобили през 2024 година.


0 от 500
  • #18
    13 rate up comment 5 rate down comment
    До 11-12 ( преди 1 месец )
    За китайските производители ще си говорим след 2-3 години като натряскат вътрешния пазар с коли по партийно поръчение, а външните пазари още им се пънат. Тогава ще почнат да събарят заводи да фалират. Даже и в Китай, колите не са като смартфоните да се сменят на година, две. Скоро ще лъсне, че царя е гол, да видим тогава как ще си извъртиш симпатиите и прогнозите
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези стотици хиляди автомобила с батерии и ДВГта явно са само в Китай. А нещо извън Китай има ли за хвалба? За един приятел питам, който хич им няма вяра на китайската статистика.
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До 11-12 ( преди 1 месец )
    Изобщо не държа лично да ми се извиняваш,нито ще се напрягам да ти пускам линкове! BYD като автомобилен производител като цяло са на печалба, но конкретно електрическите автомобили продават на загуба. И това при получаването на огромни субсидии за производство и експорт. Сами признаха пред ЕК, че е така! BYD като производител на батерии са отделна фирма! Все едно да сложиш Тесла и Спейс Екс в един кюп! Не върви, но за такива като теб е нормало само и само да си докажат тезата
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чатбота Тесльо се развихри.
  • #14
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е само началото, има много поле за действие защото повечето коли които ни продават са по-зле от тези правени за Китай и са на двойни цени, ако не сте запознати примерно вижте какво продава VW там, да там има нещото наречено конглокенция а тук - гламави купувачи и фирми спонсорирани от цели държави.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Към психопатите ( преди 1 месец )
    Винаги съм се чудил, при толкова много разумни аргументи срещу електромобилите, както и разумни аргументи защо през следващите десетилетия ще продължат да се карат автомобили с ДВГ, трябва да си измисляте лъжливи аргументи, на които не би се хванало и малко дете, ако знае фактите? Защо си го причинявате?
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    Освен това, за разлика от вас сектантите, любители на някоя марка, народност или технология, аз се водя от принципи, физични и математически закони и икономическа логика, Когато правя някакви прогнози, независимо дали ми харесва крайния резултат. Всичките ми аргументи, които едно време съм изброявал за Тесла, в момента важат повече за BYD, независимо дали ми харесва или не. Ако от Toyota си изпълнят обещанието за евтини твърдотелни батерии с 1500 км пробег, по същите критерии ще изместят BYD
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    Така и не се научи че пропагандата чрез психопатия тук не върви. Всички вече разпознават психопатите и винаги казват дай източник на информация за тази пропагандна лъжа. Ако дадеш източник ще ти се извиня лично, А ако не я дадеш ще си признаеш че си психопат за пореден път. И се опитваш да преобърнеш реалността на 180%. BYD си е на печалба, въпреки ценовата война която водят както с Тесла, така и с останалите. Те са двете марки вероятно с малки изключения, които печелят от продажбата на електром
  • #10
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Цитат от #54 ( преди 1 месец )
    Където заради функционалната си неграмотност, гостенина психопат ще каже, че отново съм ОБЕЩАЛ, че Тесла ще продава по 20 милиона през 2030 и аз съм вярвал в това през 2022, когато съм написал това мнение. Нали?"Даже през декември месец 2020 година, повечето, включително ти, обяснявахте как този ръст бил приключил и било невъзможно Тесла да произведе половин милион, както беше планирано за 2020 година през 2015 година. Е произведен ги и продължава по план 20 милиона за 2030. "
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    За разлика от сектантите, моите прогнози винаги са аргументирани и стои някаква мисъл зад тях, а не ВЯРА и предразсъдъци в съчетание с неграмотност от всякакво естество. Можеш да видиш аргументите В статията "Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година" коментари 53 и 54