Всеки път, когато Уес Кригър спира пред бар Wood Shed Bar-B-Q или или до друга закусвалня в малкото градче Хопкинсвил, щата Кентъки, огромна тълпа се събира около невероятния му роудстър. Неговият яркочервен автомобил е истинска химера. На 50 процента е Cadillac и е регистриран като такъв, но има смесена структура - врати Camaro, изскачащи фарове от Mazda и решетка от GMC. Това обаче не е всичко. Creager Hybrid, както той нарича творението си, е супермощна състезателна кола.
Уес разказва, че обикаля града с внуците и правнуците си по специални поводи. "Вчера излязохме да хапнем и се качихме в нея", споделя 95-годишният Кригър пред местния вестник. "Където и да отидем, става истинско шоу и докато се храним, хората не спират да се снимат с колата. Карам я почти всяка седмица да хапна или да свърша нещо друго. Искам да съм стилен".
Когато семейство на Кригър се качва в кабриолета, за да отиде в града, вратите се затварят като по масло. Возията е копринено мека, като на Cadillac, а управлението - мечта. Това е творение на един човек, въплъщение на мечтата му. Кригър посочва, че в автомобила има "около десет различни коли". Предният капак и задната част са от Cadillac Eldorado от 1970 г., рамата от Chevy Malibu, а тасовете - от Lincoln Continental.
Всичко започва с мечтата му да притежава състезателен автомобил. "Ходих на гонките в Индианаполис в продължение на много години и бях очарован от колите", казва той. Всички огромни двигатели, които вижда, са в задната част на автомобилите, а не отпред като при обикновените коли.
Казва на един от състезателите, че би искал да има същата концепция в роудстър. "Защо хората не вземат тези големи двигатели и не ги преместят отзад като при състезателните коли на Индианаполис?" На следващия ден телефонът му звъни. Въпросният състезател му казва, че колата му е при него. "Колко ще ми струва?, пита Кригър. "За вас, докторе, безплатно", е отговорът.
Кригър, който тогава е на 65 години, притежава един от най-големите двигатели, разрешени за движение по улиците - 8,2-литров. Лекар по професия и любител дърводелец, той разбира и от коли. Като юноша прави роудстъри с приятелите, а малко по-късно сглобява хотродове в Портървил, Калифорния.
Мъжът знае добре да върти гаечния ключ. През 1992 г. ключовете на неговия Cadillac за първи път попадат в ръцете му. "Тогава имах самолет и голям хангар и просто преместих колата в него и започнах да я сглобявам", разказва Кригър, който все още лети със самолети.
По колата използва дърводелските си инструменти. Двигателят е разположен толкова високо в задната част на нископрофилния му състезателен автомобил, че карбураторът стърчи през предния капак и Кригър купува комплект Continental, за да монтира декоративен тас на резервната гума, за да прикрие пропуска. Инсталира мигачи и светлини по всички изисквания, прави интериора от ламинирано дърво, предното стъкло взима от пикап Ford и всичко това виси върху окачване от Ford Mustang.
През 1996 г. се ражда Creager Hybrid. Когато показва своя Cadillac, мнозина започват да му се смеят. Кой има нужда от Cadillac през 90-те?. "Сега аз се смея", казва Кригър. Колата продължава да се движи по пистата в Индианаполис и е главното действащо лице в десетки официални автомобилни изложения и безброй импровизирани такива. Кабриолетът е и истинска сензация в интернет.
Безразличен към славата, Кригър избягва светлината на прожекторите. Всичко, което прави, е да стои отстрани и да гледа как тълпата се възхищават на творението му. Неговият двуместен автомобил е идеален за разходки с внучката му в малкото градче в Кентъки и наоколо, където се установява близо до семейството си след смъртта на 64-годишната му съпруга. Именно на нея той е посветил роудстъра. "Страхотно е да караш със 100, 110, 130 км/ч, вятърът просто натиска колата към пътя и тя красиво пори въздуха", усмихва се той.