fallback

Кой ще е новият номер 1 в Stellantis

Петима по-млади са вариант за заместник на Тавареш, сред тях има и жена

Stellantis ще избере своя нов главен изпълнителен директор, когато мандатът на настоящия изтече в началото на 2026 г. Короната е тежка – босът ще ръководи група, която миналата година продаде 6,16 милиона автомобила.

Хипотезата за подновяване на мандата на 66-годишния португалец Карлос Тавареш е на масата. Той обаче получи доста критики напоследък за спада на продажбите в САЩ, а китайският пазар е все по-трудно достижим.

  Кой ще е новият номер 1 в Stellantis (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    До #11Тези грамоти или награди, предполагам не са по правопис...
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има само един, който е способен да оправи нещата - най-големия: Карлос Госн.
  • #11
    raiders ( преди 1 месец )
    Чета им автобиографиите и си мисля, за мен кой ще седне да напише нещо подобно, добре, че ме оценяват с някоя грамота или награда. Сега по темата, топ мениджъри, кой където сфари и се закопае отива в другата фирма. Кой и да сложат не ги чакат успехи с това което предлагат. Само сменени емблеми и шир-употреба... щом и алфата я преее***б***х.а ***.
  • #10
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Мениджъри от Рено, ГМ, ФВ и БМВ - няма ли кого да издигнат от собствената си група?!?
  • #9
    До 5 ( преди 1 месец )
    Покажи ми 5 китаеца създал успешна компания на запад, че ги приемаш за такива успешни мениджъри. Китаец без държавни пари и протекции може само да вари ориз и да готви кучета, които да продава за пилешко!
  • #8
    РУК ( преди 1 месец )
    Безумие е да се търси топ мениджър да вади компания от криза, сред такива които вкараха или не могат да преведат компаниите си през кризата!На Стелантис им трябва тотално алтернативен подход от случващото се при тях и в целия западен автосвят!Споделяне на технологии между марките им - да.Ребрандиране на Пежо,да стен Алфа, Джип и т.н. - НЕ!Фиксацията върху разходи и печалба,обикновено не водят до ефективно намаляване на разходите и увеличаване на печалбата.Трябва и малко сърце и душа бе ***..ка му
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Големият проблем на Стелантис и ПСА преди това са платформите. Евтини, недодялани и негъвкави.Това ги принуждава да продават неконкyренрни коли на високи цени. Помня 2008 г. като излезе новият C5. Беше с 200 кг по-тежък от Пасат, с по-малък багажник и по-тесни седалки, радиусът на завиване беше много по-зле, огромен, тежък преден надвес и съответно много силно недозавиване, а за опции като 4х4 въобще да не говорим - просто не се предлагаше. Хидропневматиката му беше единственото предимство.
  • #6
    До долния ( преди 1 месец )
    Тя е отлична и чочна правилният преход към електрички ако я бяха слушали ред некояете щяха сега да не се опасяват от Мъск и китайците.А ГМ имаха добри находки Болт Волт се продаваха добре
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само китаец на чело може да спаси това безпринципно обединение между марки. Трябват им прагматичен подход, бързина, афинитет към модерните технологии и малко гърч над работниците. С 40 дена годишна отпуска и повече социални придобивки от целия БВП на Ливан, няма как да станат нещата.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мери Бара не е ли шеф на GM? Не ми се струва много подходяща за пазара в Европа.
fallback
Последни