Идеята за кръстосване на мотоциклет с кола и получаване на евтино народно превозно средство, която вълнува умовете на съветските инженери през 50-те години на миналия век, е въплътена в серийни моторизирани колички. Изненадващото в случая е, че въпреки неуспешното им налагане на пазара беше направен и втори опит в средата на 90-те години. И той завърши по същия начин.
Най-смешните и тъжни съветски микроколи (ГАЛЕРИЯ):
С3Д
Ерата на моторизираните карети в Европа отминава още през първата половина на 60-те години на миналия век. В СССР обаче през 1970 г. започва производството на С3Д, който все още беше оборудван с двутактов 0,35-литров мотор с охлагдане от вентилатор и мощност 12 к.с. По-късно мощността е увеличена до 14 к.с. Скоростната кутия е 4-степенна, а спирачките са хидравлични. С3Д се произвегжда до 1997 г. успоредно с Ока, чието производство в завода в Серпухов отнема доста време и изглежда, че с него производството на „подавтомолите“ приключва завинаги, но...
Ерата на моторизираните карети в Европа отминава още през първата половина на 60-те години на миналия век. В СССР обаче през 1970 г. започва производството на С3Д, който все още беше оборудван с двутактов 0,35-литров мотор с охлагдане от вентилатор и мощност 12 к.с. По-късно мощността е увеличена до 14 к.с. Скоростната кутия е 4-степенна, а спирачките са хидравлични. С3Д се произвегжда до 1997 г. успоредно с Ока, чието производство в завода в Серпухов отнема доста време и изглежда, че с него производството на „подавтомолите“ приключва завинаги, но...