Идеята за кръстосване на мотоциклет с кола и получаване на евтино народно превозно средство, която вълнува умовете на съветските инженери през 50-те години на миналия век, е въплътена в серийни моторизирани колички. Изненадващото в случая е, че въпреки неуспешното им налагане на пазара беше направен и втори опит в средата на 90-те години. И той завърши по същия начин.
Най-смешните и тъжни съветски микроколи (ГАЛЕРИЯ):
НАМИ-031
Това направи НАМИ (Национален инстутит за разработка на автомобили и автомобилни двигатели), създавайки няколко по-приемливи микроавтомобила. По-специално НАМИ-031, изграден на пространствена рамка с шарнирни външни панели и 0,5-литровият двигател, който развива 13,5 к.с. Кола имаше напълно независимо окачване - предна торсионна греда и задна пружина.
Това направи НАМИ (Национален инстутит за разработка на автомобили и автомобилни двигатели), създавайки няколко по-приемливи микроавтомобила. По-специално НАМИ-031, изграден на пространствена рамка с шарнирни външни панели и 0,5-литровият двигател, който развива 13,5 к.с. Кола имаше напълно независимо окачване - предна торсионна греда и задна пружина.