IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota: Водородът не е временно решение, а бъдещето

Японците вярват, че горивните клетки са единственият път за по-големите превозни средства

Toyota ще продължи да се фокусира върху водородната технология като обещаващ начин на транспорт. Според ръководител на водородния бизнес на компанията в Европа - Тибо Паке, основният фокус трябва да бъде върху търговските превозни средства, а не върху леките автомобили.


Toyota


В Toyota смятат, че големите пикапи изискват решения, различни от електрически превозни средства с батерии, и водородът може да е отговорът. Той подчерта важността на синхронизираното развитие на инфраструктурата и самите автомобили, за да се избегнат предишни грешки, свързани с несъответствие между търсене и предлагане.

„Търсенето на водород от тежката промишленост ще бъде огромно и това ще даде тласък на използването му в други области“, обясни той.
Паке отбеляза също, че в Европа, въпреки зависимостта си от вноса, е възможно да се получи зелен водород в изобилие в някои региони на света, което ще улесни транспортирането му до точните места.

В момента Toyota предлага второто поколение на водородния седан Mirai, но търсенето на такива автомобили беше по-ниско от очакваното. Поради това компанията пренасочва фокуса си към товарни превозни средства. Въпреки това компанията няма намерение да се откаже от разработването на водородни леки автомобили. Водородът не е временно решение - той е бъдещето на по-големите транспортни средства, заяви шефът на северноамериканския клон на компанията.

Инженерите на Toyota търсят начини за оптимизиране на компонентите, за да направят водородната технология по-достъпна и привлекателна за различни видове превозни средства. А в бъдеще японците се надяват да създадат ефективна водородна екосистема, която насърчава устойчивото развитие.

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 минути )
    Щом го е казал Илон Мъск,значи е абсолютно верно.Можеш ли да не вярваш на такъв ерудиран капацитет,произвеждащ колички на батерии.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 16 минути )
    А ако се заслушаш в реториката на статията, Toyota знаят че хибридите са временно решение и много вярват че следващото е водорода което ще остане. Всеки антифизик вярва същото и ти го доказваш. Антиматематиците не можете да дадете и една смислена причина защо водородът има предимство пред батериите при съхранението на водород. Защото всеки който е учил физика знае, че водородът не е гориво, А средство за съхранение на енергия. За хора които не правят разлика между мощност и енергия е трудно!
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 18 минути )
    Те не бяха сбъркали и за водорода при леките автомобили и видяхме колко бяха прави. Ако при леките автомобили не успяха, заради липсата на зарядна инфраструктура, дали ще успеят при пикапите, предвид спадащите им продажби? Американците се преориентираха от пикап на Тесла модел У и други SUV. Както виждаш цялата автомобилна промишленост последва Тесла. Още през 2010 година преди излизането на модел s, Илон Мъск в интервю каза че водородът е глупост и се оказа прав.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 26 минути )
    МитичкЕ,до сега от Тойота винаги са били прави.Заложиха на хибриди и не сбъркаха.Залагат на водорода за товарния транспорт и няма да сбъркат.
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Преброяване ( преди 1 час )
    На антифризиците и антиматематиците. До тук един е преброен. Други има ли?
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 час )
    Ще слушате Акио Тойода.