IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota се отказва от чистите ДВГ, но не заради електромобилите

Японците ще залагат основно на хибриди, тъй като търсенето на ЕV спада

Toyota залага на хибридни автомобили на фона на намаляващото търсене на електрически автомобили (EV). Въпреки че японската компания е една от най-бавните в разработването на електрически превозни средства, тя може да стане първата, която напълно ще се откаже от автомобилите, задвижвани само на бензин, съобщава Reuters.


Toyota


След почти три десетилетия от пускането на пазара на бензиново-електрическия хибрид Prius, в Toyota планират да преобразуват повечето и може би всички свои модели в хибриди, като това ще засегне и моделите на Lexus, твърдят източници от компанията.

Още през януари председателят на Toyota - Акио Тойода, категорично заяви, че глобалният дял на електрическите превозни средства няма да надхвърли 30%. И по тази причина японската компания ще продължи да залага основно на модели със смесено задвижване - ДВГ и електромотор.

Промените в гамата на Toyota започват с бестселъра RAV4, който ще бъде преработен за 2026 г. Според запознати, в компанията са решили да се откажат от бензиновата версия на модела за повечето пазари, като ще я заменят с хибридна.

Toyota вече спря да предлага бензинова версия на Camry - най-продавания седан в Америка, като се започне от моделната година 2025. Моделите Land Cruiser и Sienna също се предлагат само като хибриди. Компанията предвижда добавянето на plug-in хибриди в гамата, като те ще получат по-голяма батерия.


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Правят нелоши хибриди, пък колкото повече, толкова по-бързо ще изплатят сегашната технология и ще развиват следващото поколение - проблем които имат мнозинството от европейските производители с електричките.
  • #12
    6 rate up comment 5 rate down comment
    По бисерен от Гост ( преди 1 месец )
    Най-големият смях който са спестили при превода е, че Тойода все още вярва и пропагандира за водородни ДВИГАТЕЛИ, освен водородните горивни клетки. ДВГ НА ВОДОРОД! Е няма такава излагация! Определено пиарите са плащали яко това да не се публикува и превежда. Ето че и тази дискусия беше плодотворна и ми отвори очите какъв кон с капаци е този Тойода и колко спечели компанията когато го изрита от поста като мръсно коте и "го повиши" в длъжност, при която не може да взима решения, а само да си лае.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    И още ( преди 1 месец )
    То било по-зле. Това за 70% беше моя спекулация, а той го е бил казал в прав текст, което са ни спестили при превода! "Без значение какъв напредък имат BEV , мисля, че те все още ще имат само 30 % пазарен дял . Тогава останалите 70 % ще бъдат HEV , FCEV и водородни двигатели. И мисля, че автомобилите С ДВИГАТЕЛ ОПРЕДЕЛЕНО ЩЕ ОСТАНАТ."
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Не знам японски ( преди 1 месец )
    А вие знаете ли? Правилно ли превежда google преводача " BEV и FCEV (превозни средства с горивни клетки) ИДВАТ КАТО КОМПЛЕКТ С ИНФРАСТРУКТУРА.Въпреки това , един милиард души по света ЖИВЕЯТ В РАЙОНИ БЕЗ ЕЛЕКТРИЧЕСТВО. В случая с Toyota ние също доставяме превозни средства В ТЕЗИ РЕГИОНИ, така че една опция BEV НЕ МОЖЕ да осигури ТРАНСПОРТ ЗА ВСИЧКИ ."
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Ти пък сигурно му бил пред очите на Тойодата и лично с очите си го чу как казва "никога" на японоски. Нали пак някой льольовец ти е написал в Интернет какво бил казал на шурея шуренайката по пладне на Спасовден, но това не те спида да се плюнчиш, че си мнооо начетен и разбиращ. За теб и посестримите ти от мастурбационния клуб на младия електрофил, дори гола кука и корда няма нужда да пускат във водата, само един канап, потопен във водата ще стигне да ви уловят.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 месец )
    Тротка, я го дай тоя линк към официалния им сайт, да видим какво точно пък пише.
  • #7
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Айде, и тези ще си спрат най-продаваните модели, за да изпълнят нечии вярвания. Нямало да продават вече чист ДВГ...
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До пръдливия ( преди 1 месец )
    Това ли успя да изпратиш този път? Както японците не знаят английски, така и английско говорещите медии нямат добри преводач от японски и затова са обърнали изказването на великия гуру Тойода на 180 градуса, но никой досега не е обърнал внимание освен тебе, за да поправи "грешката" а той за последните години я повтаря на всяко събитие, без да се усети Какво означава думата НИКОГА? Като даже на официалния сайт на Toyotа "са се объркали" в английската версия? Ти наистина си то(ъ)п сектант!
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 месец )
    Тротинетка, не се превъзбуждай толкова. 99% от информацията от японски източници е изгубена в превода. Така че не е особено разумно да си толкова убеден какво точно е казал Акио Тойода и в какъв контекст е било.
  • #4
    6 rate up comment 8 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Да припомня ли и другата част от изказването - причината защо според него водородът е бъдещето на транспорта, а не електричеството? Причината била че няколко милиарда човека от населението на земята все още живеели без ток. За всеки сектант това може и да звучи логично, на за всеки МИСЛЕЩ човек, Това е по-голям Бисер и по-смешно дори от бисерите на Гостенина. Очевидно Тойода е убеден, че бъдещите клиенти на НОВИ водородни и хибридни автомобили на Toyota са онези, КОИТО ВСЕ ОЩЕ НЯМАТ ТОК!