IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ДВГ, хибрид или EV - кой е по-бърз?

BMW M3 CS, AMG C63 S и Tesla Model 3 Performance спорят на драг (ВИДЕО)

Скоростта и мощността в света на автомобилите са все повече от всякога, а това трио модели на Tesla, Mercedes и BMW, доказват, че производителността може да идва от различни източници. И състезанията на драг показват как се справят спортните седани на пистата, когато става въпрос за ускорение.


ДВГ, хибрид или EV


В случая важни са и цифрите, като Tesla Model 3 Performance има най-малка мощност от трите машини - само 510 к.с. Следва BMW M3 CS със своя редови, 6-цилиндров двигател с двойно турбо, който развива 550 к.с. И накрая идва Mercedes AMG C63 S с неговия хибриден агрегат с 4-цилиндров мотор и съвкупна мощност от 671 к.с. Този модел обаче е и най-тежък, като превъзхожда дори електрическата Tesla.

И трите участника в състезанието се възползват от задвижване на четирите колела и разполага с Lanunch Control. Седанът на Mercedes ускорява до 96 км/ч (60 мили) за по-малко от 3 секунди, но въпреки това остава последен, като измиkава 1/4-миля за 11,2 секунди.

Model 3 на Tesla вдига 60 мили за 2,8 секунди и успява да преодолее разстоянието за 11 секунди при 196 км/ч на финала. Електромобилът обаче отстъпва на отличника в тази дисциплина BMW M3 CS, което постига 10,9 секунди.



Вторият манш се провежда при различни условия, тъй като системата за контрол на стартиране е изключена. Победителят е друг, като предимствата на електрическото задвижване определено дават резултат.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 14 ( преди 1 месец )
    Факт. Стария P85 е 2.2 тона само на задно и не спира да изумява как от място изведнъж е с 50 все едно някой е изрязал няколко кадъра - нереално. Вярно, отзад е с гуми 265, но се дължи главно на тракшън контрола, който при електричките по-висок клас е на 1000 херца. Тоест 1000 пъти е секунда коригира според сцеплението. За разлика дросела може до 2-3. Двигателя е муден, реагира със закъснение и ако не е в обороти, ако не е на точната предавка - няма никой.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо до 15ти ( преди 1 месец )
    От опит казвам БМВтата са страхотни коли за каране, но ужасни за притежаване!!!! Свободата която получаваш притежавайки БМВ е да не спираш да хвърляш пари за да го държиш на пътя. Често си напълно свободен да си хванеш такси, защото любимата кола трябва да остане в гаража още един ден. Хайде със здраве
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Аз виждам само един автомобил тук. И това не е електрокарчето и не е свинята на Мерц. И не става дума за цена , мощност, постижения и други сухи данни. Става дума за автомобила като дефиниция - свобода, мобилност, радост от движението. СВОБОДАТА е най важната и тя не идва с висене за зареждане от полвин до 4 часа според късмета ти.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 13 ( преди 1 месец )
    Всъщност от ЕА се интересуват тези които карат колите от статията. Всичко което си написал, всъщност е предимство за ЕА. Никой в града не тръгва на launch, а както се видя от клипа при нормално тръгване с простото натискане на газ, докато bmw-то и mercedes тръгнат, електромобилът вече е на следващия светофор без да превишава скоростта. Разходът на магистрала в пари е смешен за ЕА, а питай колко е обезценяването само за три години на mercedes-а и bmw-то - за мерцедеса е повече от цената на теслат
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    112233 ( преди 1 месец )
    При ограничение в града 50-70 км кой го интересува ЕА с 20к - 30к по-скъпа от ДВГ?При ограничена скорост и огромен разход на магистрала, кой го интересува ЕА?При 40%-50% обезценяване след 2-3 години кой го интересува ЕА?След 5-10 години, може би, но сега.................
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    странно никога не съм виждал порше или себеподобни да се дърпат по магистрала или на светофар просто си карат докато счетоводители със шкодички тойотки и всичкото което с литрова мощност от 50 к.с. са първи на пътя ето мамо вижте ме всички успях теглих кредит и ще я изплащям 6 години с остатъчна стойност 30 процента
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    ИТ-тата ( преди 1 месец )
    още не могат да проумеят че карането на кола не е електронна игра. Ако имаш пари взимаш мерц-а и те боли за разход и теслата. За кеф взимаш БМВ-то, и се радваш на звук и кола. Ако си cмотаняk се радваш на теслата и зареждане на аванта.....
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Е ( преди 1 месец )
    Теслата е безподобно некачествен пластмасов кош , полуавтомобил сравнена с тезии малко трудно ще мине повече км от тях със 140-160 км/ч . магистрално. Да не говорим, че бензинките след 5 мин. на бензиностанцията ще минат още 5-600 км, поне, а теслата поне 20 мин ще дремеш на зарядното за следващите 300 км. Ами освен за града и близката околия не си струва до си губиш времето по зарядни и да планираш къде, колко,как.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Няма феррари или пурше да прави 1000км с пълен резервоар.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Не схващаш ли сарказмът и иронията, че някой си купува ferrari или porsche за да го кара на 1 000 км? Разбира се че го купува за да се дърпа по светофарите.