IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Лукс като на Maybach и функция „шофьор“ на цената на корейски седан

Електрическият Genesis G80 получава увеличено междуосие и по-голям пробег

Корейската марка Genesis обяви старт на продажбите на обновения седан G80, който получава първа актуализация от 3 години насам. Моделът беше показан по-рано тази година на автомобилните изложения в Пекин и Пусан, като се отличава с удължена каросерия и многобройни дизайнерски и технологични подобрения.


Genesis G80


Според създателите на G80, той поставя нов стандарт при луксозните електрически седани. Актуализираният модел въплъщава дизайнерската философия на Genesis, наречена „Атлетична елегантност“ с акцент върху детайла. Предната част на автомобила се отличава с характерната решетка G-Matrix Crest, както и по-големи въздухозаборници и фарове с технология Micro Lens Array (MLA).

Портът за зареждане, разположен в горния десен ъгъл на бронята, сега се слива по-безпроблемно с решетката и се отваря с натискането на бутон. Обновеният вътрешен капак и осветлението осигуряват по-изтънчен външен вид, докато вградената функция за отопление на порта позволява удобно зареждане при всякакви метеорологични условия.


Genesis G80


Отстрани G80 впечатлява с удълженото междуосие от 3140 мм, което е със 130 мм по-дълго от предишната версия. Специалните за модела 19-цолови джанти добавят лукс на автомобила и подобряват аеродинамичните характеристики. Задната част също е подобрена с по-изчистен дизайн на бронята и нови хромирани акценти, минаващи по протежение на страната и бронята. Седанът се предлага в 10 цвята на екстериора, включително ексклузивните Matira Blue и Geneva Silver.

Интериорът на обновения G80 се отличава с пространство и технологии благодарение на по-дългото междуосие. Пътниците на задната седалка могат да се насладят на допълнително пространство за краката от 83 мм (общо 995 мм) и с 20 мм подобрено пространство за главата (общо 950 мм).


Genesis G80


Големият 27-инчов OLED дисплей интегрира арматурното табло и мултимедийната система, позволявайки разделянето на екрана на две или три секции за едновременно използване на навигационни и стрийминг услуги. Технологията Shift By Wire и актуализираният централен контролер осигуряват по-удобно управление. Аудио системата Bang & Olufsen със 17 високоговорителя и Dolby Atmos технология създава уникална атмосфера.

Интериорът също така включва функции като актуализирано околно осветление, нов волан и облицовка на задните врати. Предлагат се четири цветови схеми за интериора - едноцветно черно обсидиан, едноцветно екрю камила, едноцветно пруско синьо и двуцветно пепеляво сиво/ледниково бяло.


Genesis G80


Актуализираният G80 е първият Genesis EV, който включва режим Driver Mode (шофьор), който осигурява комфорт на задната седалка чрез оптимизиране на въртящия момент и настройките на окачването. Функцията Comfort Setting добавя удобство при дълги пътувания, като позволява на пътниците да регулират седалките в 14 посоки с максимален наклон от 40 градуса. Предлагат се и автоматични завеси и възможност за управление на мултимедийната система от задните седалки.

Моделът е оборудван с нова батерия с капацитет 94,5 kWh, която му позволява да измине до 561 км (старата версия изминаваше 20 км). Окачването с електронно управление Road-Preview подобрява стабилността при шофиране, докато управлението на задните колела улеснява маневрирането при ниски скорости и при завои. Активният звуков дизайн на електрически превозни средства (e-ASD) добавя два уникални звука, а подобрената звукоизолация прави пътуването още по-удобно.

G80 EV вече разполага с множество иновации, включително удостоверяване с пръстов отпечатък, отопляеми подлакътници, 3-зонов климатикът, като и възможност за цифров ключ.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Много са хубави колите, жалко, че не ги предлагат тук. Не че ще си купя нова, но има доста добри предложения за внесени от Корея и щеше да е по-лесно с частите и ремонтите. На мен лично по- ми харесва G70 и такава може да се купи на 3-4 години за под 40 хил. лв. Дали са по-добри от германските не знам, но знам, че са много по-здрави (то не че има нещо дето да не е по-здраво).
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    im-дртiйУАЙТBOY ( преди 1 седмица )
    Както неведнъж изрично подчертах: GENESiS това е НОВАта КЛАССИКА при МПС; докато водещият епиkYpейски производител HYUNDAI MoToR GrouP пак нема стигане. Освен това амер.независима експертна организация JD POWER ненапразно ги поставя на 1то място и това съвсем не е от днес; а цели 3 год. поред GENESiS се радва на много топъл и желан прием от новите си притежатели в US, щото това се оказва 1 яко умна инвестиция в кола, която нема да те изостави и ОПРЕДЕЛЕНО ти придава отличителен белег сред масите
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До #4 ( преди 1 седмица )
    И само пълен ол.....ен може да си вика (пише, словоблудства) сам, както куче си гони опашката... Къде тук става дума за хибриди, за цилиндри...? Ама кучето като си има опашка...
  • #4
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Факт ( преди 1 седмица )
    Само немски полуогифен може да вика против хибрида. Бил 3 цилиндъра от косачка а бе смешньо по добре три цилиндъра и ел мотор кпйтп със сигурност заменя перфектно четръртия цилиндър на талигата ти гоУф3 от 93-та.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 1 седмица )
    А сега ако бъдем сериозни, смятам че това не е най-добрата целева група за производителите на електромобили. Ценителите на скъпите луксозни автомобили не биха се впечатлили нито от динамиката (предпочитат спокойствието), нито от ефективността (разходът на километър е непознато понятие и не ги интересува). Това е много тясна ниша на пазара. Не че електромобилите стават и за другата крайност голяма ниша - малки евтини градски автомобилчета, където ефективността ускорението се ценят.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 седмица )
    Защо най-накрая? Края е бил преди 3 години, А сега това е обновения модел. Сигурно не си чувал за първата версия заради малкият пробег, ако вярваме на статията. Добре че всяка статия тук се чете с включено критично мислене на максимална мощност и всяко изречение се чете с въпроса (какво искат да ми внушат този път?) "Моделът е оборудван с нова батерия с капацитет 94,5 kWh, която му позволява да измине до 561 км (старата версия изминаваше 20 км)" някак мозъкът ми отказва да приеме тези 20 ...
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Anonimen ( преди 1 седмица )
    Най-накрая да има алтернатива на немските тип лимузини.