IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо собствениците на BMW M5 почти никога не го използват на писта

Малцина го правят, но рядко някой повтаря, признаха от баварската компания

Седанът BMW M5 е известен със състезателното си родословие, като е създаден, за да демонстрира своето превъзходство на пистата. Това важи и за новото поколение на модела, коeто по време тестове доказва своите възможности, независимо от значителното си тегло. Въпреки това, повечето собственици на M5 никога не карат колите си до краен предел на състезателна писта.


BMW M5


Това беше разкрито Даниела Шмид, продуктов мениджър на M5. В интервю за румънското списание Auto Critica тя отбелязва, че само малка част от купувачите на M5 карат тази кола на пистата. Шмид е категорична, че малцина собственици се пробват веднъж, но почти никой не се връща за втори път. Въпреки това, BMW продължава да гарантира, че всеки М-модел, в това число и М5 се справя отлично на пистата, където разкрива огромния си потенциал.

„BMW M5 е проектирано да се справи с изискванията на шофирането на писта, но неговата производителност е полезна и за ежедневна употреба. Тези двойни възможности са важни за BMW, тъй като повечето ни клиенти дават приоритет на ежедневното шофиране пред използването на писта", обясни Шмид.

Тя посочи и какъв е типичният купувач на M5. Напълно очаквано преобладаващата част от купувачите са мъже на средна възраст, често предприемачи или хора на високи ръководни позиции. Тези клиенти често имат опит с други М-модели - като M3 или M4, като те избират M5, когато остареят.

Интересното е, че профилът на купувачите на M5 се променя, особено на азиатските пазари. Шмид отбеляза, че през последните години има все по-голям фокус върху по-младите купувачи, особено тези, работещи в информационните технологии и софтуерната индустрия.

Тези хора, които често разполагат със значителни финансови средства в млада възраст, са привлечени от M5, след като са се запознали с гамата от M-модели, предлагани от BMW в САЩ или Европа.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Шофьор ( преди 1 седмица )
    Пследвалата сметка е причината, консумативите му сваршват за брони обиколки включително и лагерите на двг. и посли мали......
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 седмици )
    До 7 - Не е нужно да я караме - гледаме и времената на писта.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 2 седмици )
    за теб една неудачия сандеро 1.1 супер"спорт" - хем лека, хем не "арчи" много! ))))))
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Тоя пък смешник 7 ( преди 2 седмици )
    Не се возим и не управляваме такива надценени, технически недоносчета защото за разлика от разбирачи, като теб сме наясно какво е спортен автомобил и какво куц конь, като това недоразумение за обиране парите на празноглавците!
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    БМВ ( преди 2 седмици )
    И така: някои от долу-драскалите неуДачници да се е возил поне на по-ново М5(не храним илюзия да е управлявал), или карат през просото на принципа - една жена казала?
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Караколев ( преди 2 седмици )
    До 5. Колега, не усети ли реториката? Защо вместо да "отговаряш" на мен, не изречеш очевидното: Другарката Даниела, водена от маркетингови съображения и фалшива корпоративна лоялност, отказва да изрече очевидната истина: С този кютук (цитирам 1), бързо започват да ти се подиграват, усещаш без колебание, че са те преметнали за "спортната" кола и отиваш до супера за шопингтерапия, пък и да пооближеш раните на нараненото си самолюбие и кесия!
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 седмици )
    До 2 - разликата е, че все пак има коли с ДВГ които са леки и стават за писта, но ел. няма. До 4 - младите май не ги влече писта - те искат драг направо. Истината е, както е казал 1, че са тежки - не става хем лукс, хем за писта - луксът тежи
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Караколев ( преди 2 седмици )
    Най-шантавото в тази статия е, че след като са ни подгряли за научаване на някаква любопитна "ИСТИНА" - защо пистарите не се връщат на пистата, след като така или иначе са опитали, реални ни спестяват ясното формулиране на "причината". Май става дума за някаква неудобна истина, която не е много за пред хората?! Тенденциите вървят обратно, след като потребителите стават по-млади, естествено е притегателната сила на пистата да ги *** по-настойчиво!
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 седмици )
    Защото тоя *** може да се движи само в права линия и при първия завой всички мантинели, дървета, стълбове и други участници в движението стават обект на непреодолимото му желание да ги срещне, пък който оцелее.....
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 2 седмици )
    Това не го казвай на Антиелектролугер, че ще му разбиеш последната останала опорна точка. Упс извинявай, последната и предпоследната която е че това BMW е по-евтино от електромобил със същата или по-голяма мощност. Не стига че е по-тежко но и по-скъпо от много по-мощни електромобили които се представят по-добре на писта. А колко хора ходят на писта, даже не е мит за разбиване нито пък някаква новина, 99% от купуващите мощни/спортни автомобили никога не ги карат на писта и не мислят да ги карат