IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW прави крачка назад в името на Евро-7

Новите бензинови двигатели на марката ще харчат колкото дизели

Електрификацията на автомобилната индустрия продължава, но някои производители продължават да развиват двигателите с вътрешно горене, като целта е те да отговарят на новия екологичен стандарт Евро-7. Технологията MHEV (48 волтов мек хибрид) вече не достатъчно и трябва да се търсят нови решения.


BMW


Изтекли патенти, регистрирани от BMW, показват, че инженерите на баварския концерн са открили формула за повишаване на ефективността на своите бензинови двигатели, като за основа на тяхното създаване за използвали технология от дизелови агрегати.

Според медиите в Германия тайната се крие в системата за предкамерно запалване - същият принцип, прилаган в дизеловите двигатели, използвани до 80-те години на миналия век, но адаптиран с важни модификации към съвременните бензинови двигатели. Нейното използване ще подобри ефективността на новите мотори - както бензинови, така и на дизелите.


BMW


За целта се използват нови запалителни свещи с отделни електроди за запалване и заземяване, което подобрява управлението на топлината и намалява риска от неволно запалване при високи натоварвания на двигателя. Техническите диаграми показват още предкамера с някои отвори - в BMW ги наричат ​​преливни, които са свързани с основната горивна камера.

Германската марка не е обявила никакви подробности за разработката, нито е потвърдила патентованата технология, но се очаква, че тя може да дебютира на пазара при появата на бъдещото BMW X5. Именно този модел ще получи новото семейство двигатели на баварския производител, които ще покриват стандарта Евро-7.


0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На Мазда актив Х е нещо такова, ама хората казват, че са доста мудни. Кола 190 коня да не върви и да е тромава не е особено приемливо.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    мазерати имат от години предкамерно възпламеняване
  • #9
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Еми така или иначе повечето от продажбите им са дизели в Европа така, че бензина ще е новия дизел с тази технология
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Технологията MHEV (48 волтов мек хибрид) вече не достатъчно и трябва да се търсят нови решения." - Защо? Какво се промени? Не успя ли старата да обрне глобалното затопляне, причинено само и единствено от Европа?
  • #7
    14 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В тоя сайт се напълни с крайно леви млекопиещи от баща си, дето се любуват на вска нова мизерия и нареждат на другите, как да живеят ... Силата ви няма да я има още дълго ...
  • #6
    19 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 3 - Защото груба чинивници в ЕС, решиха, че ще заповядват на всички, как да живеят, докато правят хубави парички отстрани. А после разни хомосексуални неандерталци, като номер 2, решиха да пляскат, като тюлени в цирка, в неистова радост, как "лошите консерватори, ***, фашаги, ***" и прочие, трябва да плащат по-високи акси и да живеят по-скапан живот. Въздуха не се изчисти, като намаляха емисиите на колите, а като се изнесе 95% от производстовто в Китайа, ама не се споменава ... АМАН
  • #5
    15 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 2 И ти желая вскяа кола, кяото караш да е не евро 7 ами 77 и през 2 семдици да се разпада по пътя, със всичките си 17 конски сили!
  • #4
    19 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 2 - Е мърло - ще ти избия всички ЗЪБКИ! Никой никога не попита мен или който и да е от нас, българите, дали искаме или не искаме в ЕС, ами ни вкараха на автопилот. НЯМА ДА МИ ГОВОРИШ ТАКА, ДОЛНОПРОБНИКО!
  • #3
    22 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Очаквам до няколко години да преоткрият и карбураторите. Навремето карах едно Мицубиши с карбуратор което работеше уникално. Двигателя работеше толкова тихо че като си на 3 метра от колата на празен ход не можеш да разбереш дали е е запалена. Само едно леко цъкане се чуваше. Гореше 5 на 100. За всичките години и над 100 000к м не правила нито един проблем. И така и не разбрах защо се оказаха от карбураторите?
  • #2
    19 rate up comment 23 rate down comment
    До #1 ( преди 2 месеца )
    Като не ти харесва ЕС, никой не те кара насила да стоиш тук, нито да купуваш БМВ-та.