IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо Honda не бърза с електромобилите?

Електрическите коли без зарядни са като суши без соев сос, категорични са шефове в компанията

Изпълнителният директор на американското подразделение на Honda - Казухиро Такизава, и вицепрезидентът на компанията - Шинджи Аояма, заявиха, че всички усилия за насърчаване на прехода към електрически превозни средства са безсмислени без развита инфраструктура.


Honda


Според двамата топ-мениджъри, цитирани от изданието The Drive, потребителите не са готови масово да се откажат от автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Шефовете в Honda отбелязаха, че дори със субсидии е трудно да се убедят хората в региони с липса на зарядни станции да преминат към електрически превозни средства. Те сравниха проблема със зарядната инфраструктура със „суши без соев сос“.

Затова и в японската компания вярват, че преходът към електрически превозни средства трябва да става постепенно, докато се създава необходимата екосистема. Тази гледна точка се подкрепя от други в автомобилната индустрия, включително големия дилър на автомобили Рик Хендрик, който също вярва, че пазарът на електрически превозни средства страда от това, че инфраструктурата все още не е готова.

Въпреки забавянето на растежа на пазара, Honda не се отказва от плановете си за постигане на въглеродна неутралност и продължава да разработва нови електрически превозни средства и технологии. Според японците обаче, масовото навлизане на електрически превозни средства ще отнеме време и ще предизвика сложни промени в обществото.

В Honda планират да адаптират екосистемата стъпка по стъпка, за да отговорят на новите реалности, правейки прехода към електрически превозни средства плавен и ефективен, като същевременно поддържат дългосрочна перспектива.


0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 17 rate down comment
    TSLA ( преди 3 седмици )
    Чичо ви Мъск опъна мрежа 2013, тея 2030 още се ослушват. #5 щом смисъла ти е да си петролна робиня и да се задвижваш с 4-казанен бойлер на оцет, олио и пелети, вместо 1 вечен ротор 500-1000 коня, задвижван от силови полета, безпредметно е да коментираме.
  • #5
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    #3, когато някой вижда, че една технология е безсмислена, не прави грешките на "Тесла, китайците и донякъде германците". Бензинът се е наложил в края на 19-ти век въпреки, че се е продавал само по аптеките. Сега ел. зарядни (уж) "под път и над път", ама потребителите разбират по трудния начин, че съвременният електрокар не е много по-различен от практична гл.т. от оня от 1898 г. Така, че ти си говорИ, говорИ си. А ние ще гласуваме с портфейлите си.
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "Електрическите коли без зарядни са като суши без соев сос, категорични са шефове в компанията"А пък клиентите и компанията за изграждане на зарядни станции твърдят, че заряд на един инфраструктура без електромобили е като соев сос без суши. И ако все пак можеш да си купиш електромобил, който да зареждаш само вкъщи и да го ползваш за градско без нито една обществена зарядна станция, то е абсолютно невъзможно да съществува НАПЪЛНО РАЗВИТА зарядни инфраструктура без нито един електромобил.
  • #3
    7 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "Когато някой иска да направи нещо, намира начин. Когато не иска, намира причина". Засега в първия лагер са само Тесла и китайците, донякъде германците. Далеч, далеч в дъното на втория лагер са японците.
  • #2
    6 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    А автомобилна компания без технологии е...Хонда.
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 3 седмици )
    Умни хора,послуша ли са Акио Тойода.