IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо Honda не бърза с електромобилите?

Електрическите коли без зарядни са като суши без соев сос, категорични са шефове в компанията

Изпълнителният директор на американското подразделение на Honda - Казухиро Такизава, и вицепрезидентът на компанията - Шинджи Аояма, заявиха, че всички усилия за насърчаване на прехода към електрически превозни средства са безсмислени без развита инфраструктура.


Honda


Според двамата топ-мениджъри, цитирани от изданието The Drive, потребителите не са готови масово да се откажат от автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Шефовете в Honda отбелязаха, че дори със субсидии е трудно да се убедят хората в региони с липса на зарядни станции да преминат към електрически превозни средства. Те сравниха проблема със зарядната инфраструктура със „суши без соев сос“.

Затова и в японската компания вярват, че преходът към електрически превозни средства трябва да става постепенно, докато се създава необходимата екосистема. Тази гледна точка се подкрепя от други в автомобилната индустрия, включително големия дилър на автомобили Рик Хендрик, който също вярва, че пазарът на електрически превозни средства страда от това, че инфраструктурата все още не е готова.

Въпреки забавянето на растежа на пазара, Honda не се отказва от плановете си за постигане на въглеродна неутралност и продължава да разработва нови електрически превозни средства и технологии. Според японците обаче, масовото навлизане на електрически превозни средства ще отнеме време и ще предизвика сложни промени в обществото.

В Honda планират да адаптират екосистемата стъпка по стъпка, за да отговорят на новите реалности, правейки прехода към електрически превозни средства плавен и ефективен, като същевременно поддържат дългосрочна перспектива.


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    енергията е навсякъде но странно защо няма зарядни
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    А бе долен ( преди 3 месеца )
    Щом за тебе едно денонощие е една нощ, няма смисъл да водим какъвто и да е разговор. Вярвай си.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Че една нощ 24 часа ли е една нощ е 10 часа.
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Антифакт ( преди 3 месеца )
    "зареждане от вкъщи за цяло денонощие" ти от антиматематиците ли си, да си толкова заблуден или знаеш, че лъжеш и си от осъзнатите патологични лъжци? Математиката казва, че за 24 часа в къщи дори на монофазен контакт 7,4 kW зареждаш около 200 kW. Е няма такава батерия. Ако имаше, Това са 1000 км на ден, 365 хиляди километра годишно, 3,6 милиона за 10 години. Има само един мъничък проблем - ако 24 часа висиш на зарядното кога ще ги минеш?
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Факт ( преди 3 месеца )
    Нормално недостатъчна имфраструктура зареждане от вкъщи за цяло дебонощие за фаст чарджер в гаража плащаш промишлен ток и тн.Електричката няма бъдеще а хибридите и то хибридите на пропан бутан етанол и метан. Дакия правилно се усетиха и Форд
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до #9 ( преди 3 месеца )
    А ние дето сме на село и имаме и двор и контакт, какво да правим? Бензиностанция няма тука, и все ми се струва че по-добре от едно Рено Зое втора ръка няма в нашия случай.
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз купих гараж още в началото когато беше само Тесла, сега вътре е все още ДВГ аз съм програмист и проверявам нещата, не се лъжете освен ако нямате излишни пари, оставете лапнишараните които скачат на всичко ново да се поучите от техните грешки.
  • #9
    13 rate up comment 8 rate down comment
    #5 до TSLA ( преди 3 месеца )
    Нещо не се разбираме - хайде пак за нечелите внимателно: не, не искам да съм роб на чаршафите, тексаските милиардери, дядя Вова или Мадуро. Казвам, че още не е измислена технология да замести петрола. Да ме карат да дам 100 000 за вход, да имам немпременно къща с двор/гараж, да пътувам само по 300 км, да се налага да си кондиционирам "резервоара", да не ми дават да го пълня над 80%, да си планирам маршрут според зарядните и т.н. никак не изпълнява задачата заместване на сегашното ми ДВГ.
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 2 - Що е брат? Мене па ме кефат.
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 3 месеца )
    "Според японците обаче, масовото навлизане на електрически превозни средства ще отнеме време и ще предизвика сложни промени в обществото." Понеже съм функционално неграмотен и не разбрах тази част, Ще ми кажеш ли дали са послушали Акио Тойода, че електромобилите никога няма да прехвърлят 30% пазарен дял и няма смисъл да се занимават с тях? От honda говорят за масово навлизане на електромобилите. Според тебе Какво означава масово? 5%? Или може би 10% или масово ще е при максимума от 30%?