IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как изглежда двигател на Honda Civic след 400 000 км

При правилно отношение тези мотори от началото на века могат да работят вечно (ВИДЕО)

Автомобилите на Honda са едни от най-надеждните планетата. Те се нуждаят единствено от редовна поддръжка и внимателно шофиране, за да изкарат стотици хиляди километри. Този мотор на Civic има пробег от над 400 000 км, преди да бъде сменен, и въпреки това изглежда невероятно чист отвътре.


Honda двигател


Екипът на YouTube-канала I Do Cars свали този 1,7-литров D17 атмосферен редови четирицилиндров двигател от Honda Civic от 2003 г., за да види как големия пробег се е отразил на вътрешността на мотора. Въпреки че се нуждаеше от някакво очевидно обслужване - ангренажният ремък отдавна е за смяна, голяма част от ходовата част, включително главите и буталата, изглеждат в добра форма.

Разбира се, работата на двигателя толкова дълго време няма как да не доведе до известно износване, независимо колко добре е третиран. Въпреки че смяната на маслото изглежда е била редовна, все още има известно вертикално износване на стените на цилиндъра и куп износване на основните лагери и лагерите на мотовилката.



Водещият на канала - Ерик, открива още отломки, заседнали в работното колело на водната помпа. Навлизайки малко по-дълбоко, механикът открива причината, поради която този двигател преди време претърпя сервизна акция - лошо уплътнение на главата.

Според Ерик, тези двигатели могат да работят хиляди километри с повредена гарнитура на главата, което вероятно се е случило и с този мотор. Освен изгарянето на охлаждащата течност, вероятно агрегатът работи добре. Това се доказва от иначе здравите вътрешни детайли. В случая един от вариантите е шлайфане на главата и сменяне на уплътнението, но собственикът решава да смени мотора, което с оглед на огромния му пробег, е по-доброто решение.


0 от 500
  • #5
    12 rate up comment 2 rate down comment
    От опит ( преди 3 седмици )
    Аз карах един Сивик седан от 2007г. от почти нов до около 400 х. км - бензин, 1.8, 6-степенна ръчка и мога да потвърдя, че двигателят работеше като нов до момента, в който я продадох. Беше и с оригиналния съединител, но определено му беше време...Иначе салонът не понесе много добре времето на експлоатация, също така се появи и ръжда тук-там, за боята да не говорим...Но като цяло това е с разлика най-здравата и безпроблемна кола, която съм притежавал...
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Боб ( преди 3 седмици )
    Свали сега един дизелов и виж как ще изкараш една кофа *** само от колектора и ЕГР и край всеки датчик.Вътре в двигателя същите мизерии,няма такъв ***.И зад себе си бълва същите ***.
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Всички стари двигатели са чисти вътре и са здрави независимо от марката. Дори и на Лада и Москвич са чисти и здрави. Проблемите със нагарите и мизериите започнаха след Евро 4 и директното впръскване. При дизелите проблемите започнаха със въвеждането на комън рейл, прецизните електронни дюзи, DPF и EGR. И тогава изведнъж най непретенциозните и здрави двигатели станаха чувствителни към качеството на горивото. Познайте и защо камионите до скоро бяха Евро 3 и чак сега минаха на Евро 4 ?
  • #2
    11 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И за какво беше цялото хваление в началото? Повече от очевидно е, че въпреки доброто обслужване и внимателното шофиране, двигателят все пак е за бoклyка и е по-евтино и разумно да го смениш с нов, отколкото да го ремонтираш. Вероятно разчитате, че повечето хора четат само заглавието и максимум първите две-три изречение от статията, за да им направите внушение и да хвалят в този двигател че, цитирам "При правилно отношение тези мотори от началото на века могат да работят ВЕЧНО"
  • #1
    9 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Малка подробност е че тази Хонда няма нищо общо с тези които се продават в момента, иначе атмосферните им бензини са също толкова добри като тези на Митсубиши докато не се счупят и собственика не фалира;)))