fallback

Стотици Tesla са оставени да се пекат на жегата на обрасло поле

Чисто новите Model 3 не са зарязани, а очакват своите бъдещи собственици

Стотици Tesla, паркирани в обрасло поле, може да изглеждат като сцена от пост-апокалиптичен филм, но това се случва точно сега в САЩ. Тези привидно изоставени електрически превозни средства бяха забелязани близо до сервизния център на Tesla в Тампа (Флорида), а техните VIN номера предполагат, че са практически чисто нови.

Парцелът може да не е толкова претъпкан като гробищата за електрически автомобили от Китай, но със сигурност изглежда занемарен. Тревата е пораснала около превозните средства, като повечето от тях са от актуализираната Tesla Model 3 от 2024 г. Виждат се и няколко още по-нови Model 3, както и Model Y.

Снимките беше бяха публикувани в Reddit от потребител на име Ерик. Проверка на някои от VIN номерата откри, че заснетите електромобили са произведени през април и май 2024 г. Ерик отбелязва, че повечето от Tesla имат „нестандартни джанти и интериор в смесени цветове“.

Коментатор с потребителско име fixumistakes се свърза с местния сервизен център за мистериозното поле на Tesla и научи, че то се използва като паркинг за обновените Model 3, които са доставени от Tesla. От дилърството посочват, че са изчерпали местата в основните си съоръжения във Флорида и Орландо, което е наложило необходимостта от търсене на нови.

Друг потребител на Reddit - teckel, твърди, че стари кадри в Sentry Mode на техния Model Y Tesla от 2022 г. показват, че той е бил паркиран на подобно тревисто поле, преди да го купят. Въпреки че не е ясно колко дълго тези електрически превозни средства остават на такива места, преди да бъдат доставени на новите си собственици, възникват опасения относно ефектите от жаркото слънце във Флорида и от гризачите, които се крият във високата трева.

Съдейки по нарастващия запас от непродадени превозни средства, Tesla може да е изправена пред същото предизвикателство като много други автомобилни производители - забавяне на търсенето на електромобили.

След рекордно четвърто тримесечие на 2023 г. с 484 507 доставки, Tesla продаде 386 810 автомобила през първото тримесечие на 2024 г. и 443 956 през второто тримесечие на 2024 г. Експертите обаче смятат, че продажбите на автомобилния производител в САЩ може да спаднат, което хвърля несигурност върху бъдещите му перспективи.

Миналата година Tesla Model Y оглави класациите за най-продаван автомобил в света с 1 223 000 продажби. Що се отнася до близкия седан Tesla Model 3, той заема 10-та позиция с 508 000 продажби. Интересното е, че това бяха единствените електромобили в списъка с топ 10.

fallback
  • #37
    До 36 ( преди 2 месеца )
    Объркал си главния герой. Няколко месеца се опитвах да убедя всички антиелектрици вкупом, които до един С помощта на инженерни сметки се опитваха да ми доказват, че баничарката на Турбо е перпетомобиле и при разход 15 на 100 изкачва Шипка с 30 км в час с максимална мощност 100 коня. После ги намалиха на 50 киловата на гумите защото според техните изчисления 15 литра дизел дават 150kW входяща мощност на двигателя и това било 30% КПД. Знаеш ли колко сметки и колко смях паднаха. Най-добре се смее..
  • #36
    Vayk ( преди 2 месеца )
    Тройката е може би най добрия електромобил в класа си ....
  • #35
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Хайдеееее, тротинетката изобрети перпетум мобиле.Кажете после,че нашия приятел няма титанични идеи.
  • #34
    До 35 ( преди 2 месеца )
    Да събереш нещо което не съществува, го пише само в учебниците по ДВГ, по които са учили всички антиелектрици. Само те могат да получат 50 киловата изходяща мощност от 45 kW входяща и да ми го докажат с формули от учебника. Цяла седмица смятаха и доказваха, при положение че още в началото им казах че това е перпетомобиле и няма как автомобил който харчи 15 на 100 и се движи с 30 километра в час, да се движи с пълната мощност на двигателя от 100 коня. Шипка не можела да се качи с 15 kW мощност.
  • #33
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Хайдеееее, тротинетката ви събра дипломите.
  • #32
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Вчера като излязох на балкона и гледам стотици коли оставени да се пекат на слънцето
  • #31
    Цитираш не цитираш ( преди 2 месеца )
    Резултатите са ясни - никой от вас не е и инженер камо ли по ДВГ. Каквото и да цитираш калории, джаули и киловатчаса са мярка за енергия на литър гориво. Литър гориво винаги е имал енергия, а не мощност както твърдяхте и вярвахте няколко години, докато се правихте на най-некадърните инженери в света. Мощността винаги е се е смятала по един и същ начин - енергия разделена на навреме - киловати, джаула за секунда, килокалории за час. Съответно литри за час, а не за 100 км както смятате вие.
  • #30
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Аз бях лаконичен тогава. Още в първия коментар сметнах Колко е входящата и изходящата мощност, както и че смятате поредното перпето мобиле. Вие бяхте тези които смятахте цяла седмица сложни сметки по сложни формули, А аз само се подигравах на резултатите без дори да ги проверявам, защото всички те бяха перпетомобиле. Дизела се изложи като кифладжия да се претрува на тираджия, точно като тебе дето се правиш на инженер, но никой не ти вярва защото знаем, че си психопат и е болестно състояние.
  • #29
    Гост ( преди 2 месеца )
    Колко време те гаргари Дизела за времето за шофиране на ТИР? Колко време ти трябваше да се усетиш за гаргата на Шипка? Спориш за работи от които си нямаш понятие,паляка на форума.
  • #28
    Гост ( преди 2 месеца )
    Ще цитирам Турбо.От 1л/ч х 0,86кг/л=0,86кг/ч.0, 86кг/ч х1000 ккал/кг=8600 ккал/ч.8600 ккал/ч=10 квтОт един литър гориво за един час в двигателя се получава 10 квт.
fallback
Последни