IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Над половината собственици на Tesla се връщат към коли с ДВГ

Резултатът от новото проучавне все пак е по-добър от този от преди 5 години

Повече от половината от собствениците на Tesla са заменили своите електрически превозни средства за модели с двигател с вътрешно горене през 2024 г., като едва 32% са избрали да останат електрически. Това показва проучване на компанията McKinsey & Co сред шофьори в САЩ.


Tesla


По-конкретно, 51% от собствениците на Tesla са преминали към превозни средства с ДВГ, докато 10% са се насочили към хибриди, а 6% са избрали plug-in хибриди. Като цяло проучването показва, че близо половината от собствениците на електромобили в САЩ е вероятно да се върнат към превозни средства с вътрешно горене при следващата си покупка.

Резултатът може да изглежда притеснително за Tesla и за пазара на електромобили като цяло, всъщност той представлява значително подобрение спрямо минали данни. Според Edmunds през 2020 г. цели 76% от собствениците на Tesla са заменили електромобилите си с модели с ДВГ, като едва 9% са преминали към други електрически модели. За щастие на Tesla, тези числа постоянно намаляват оттогава.

Традиционно собствениците на Tesla в Северна Америка демонстрират изразена склонност да изоставят електрическото задвижване. Експерти смятат, че използването на превозно средство на ток става все по-лесно, но в същото време все още са необходими значителни подобрения, за да стане притежанието на EV по-привлекателно за по-широкото население.

Друго убедително наблюдение е, че все по-голям брой купувачи заменят своите Tesla с електрически превозни средства от стари автомобилни производители. Тази промяна е донякъде предсказуема, като се има предвид преходът на Tesla от EV пионер към изправяне пред множество конкуренти в основните сегменти.


0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Румбо ( преди 1 месец )
    Часът на истината ще дойде когато Тръмп встъпи в длъжност и нещата се нормализират,тоест отпаднат субсидиите и всеки трябва да доказва себе си по обичайния пазарен начин .
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 18 ( преди 1 месец )
    Вярно голям вой предстои за батериите. Скромно си споменал средната цена за смяна - 20 000. Но тя е като средната цена на тока за денонощието - 50 стотинки за киловатчас. 0 стотинки по обяд и левче вечерно време. Умните хора зареждат по обяд, а антиматематиците вечерно време. Едните разправят Колко е изгодно, а другите колко е скъпо. Едните си купуват Тесла чиято батерия е от най-добрите и смяната струва 12 000, другите купуват с развалящи се батерии, чиято смяна струва 50 000. Всеки сам избира
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 18 ( преди 1 месец )
    Ти раздвоение на личността ли имаш? Значи приемаш за чиста монета, че собствениците на Тесла ги заменят с ДВГ когато си купуват следващия автомобил, но ако собствениците на абсолютно същия автомобил решат да го сменят за електромобил смяташ че е още рано за смяна, защото са прекалено нови? Я първо се разбери със себе си и собствените са самоличности а после ела да спориш с останалите, като си изясниш своята собствена теза. Че сега си като онзи метеоролог който казва или ще вали или няма да вали.
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Ха ха. Купувачите на Тесла пак се връщали към Тесла, твърдят тук някакви смешници. Че те тия коли са от няколко години на пазара бе. Кога остаряха, че почнаха да ги сменят за нови модели. Опс, ами те Тесла нямат нови модели. Фейслифта не се брои. Значи Тесларите пак лъготят, ама те и тях някой яката ги пързаля. То най доброто тепърва предстои. Още 1, 2 години и ще почнат да им изтичат 6 или 8 годишните гаранции на батериите на първите бройки. Нова батерия - 20 хил. $. Големият вой предстои!!!
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    TSLA СМОГ и всичкото което кара тролейбус и така усилено рекламира светлото бъдеще на автономното електропридвижване приемете ли облога ето Гост е навит има корола момчето или айде друг път че сега има олимпиада
  • #15
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Това са някакви си 1000 километра. С 15 годишна Toyota corolla ги минавам само за 11 часа с средна скорост 90 км в час. Готов съм да заложа ключ срещу ключ че никоя Тесла не може да ги мине по-бързо. Електромобилите все още не стават и затова не върви бизнеса електричари.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това е скрита реклама на нескафе има ли желаещи с тесла ключ срещу ключ бензин дизел газ кой първи ще стигне и ще се върне от софия до резово и обратно до софия очяквам бетовете да се включат и да приемат залагания
  • #13
    1 rate up comment 10 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Че никой не се и опитва да стигне скоростта на изпълнение на всяка команда в една T. Че не могат да стигнат OctoValve термоистемата, нито моторите с карбонов ръкав, нито мащабите в производството, нито 100% затворения в TESLA цикъл ОТ суровина ПРЕЗ добив на ток ПЛЮС съхранение ДО кола, нито отливките, нито каквото и да е. Че Plaid и Highland (Juniper) Performance са от другa планета - цена спрямо параметри. И какво остава на посpедствения, мързeливия и некадърния, освен да изплюe малко oтрова :)
  • #12
    6 rate up comment 13 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Как им бърка по всички дyпки, че е най-продаваната кола за всички времена. Че шаси се щампова от 2 (две) части с гигапреси, докато всички заваряват по 200 чаркалака. Че има 1 двоен (1 резервен) суперкомпютър с гениален софтуер (човекът е бил най-добрият в Епъл), управлява всичко: сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм. Спестени километри кабели и 200 модулчета, дето VW се жалва, че имали 150 доставчика на софтуер и синхронизацията им е пълен батaл... Че мачка всичко на старт И финал
  • #11
    2 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Процента на лоялност към Тесла е един от най-високите 68%, тоест повечето хора пак си вземат Тесла и останалите вземат друга електричка или хибрид и много малко се връщат на двг. Това значи че данните на Едмъндс не са верни.