fallback

Toyota превръща новата Corolla в кошмар за електромобилите

С помощта на китайците от BYD хибридът ще предлага над 2100 км автономност

Дванадесетото поколение на Toyota Corolla вече има зад гърба си цели 6,5 години, така че японската компания вече мисли за неговия наследник. Според последните информации този модел ще притежава една много важно качество, което трябва да му даде голямо предимство на пазара.

Новата Corolla ще поучи модерен дизайн, но най-важната промяна ще бъде в задвижващата система. Моделът ще премине от сегашния самозареждащ се хибрид към plug-in хибридна система, която ще осигури огромна автономност. И за нея ще се използва помощ от чужди компании.

Както е известно, Toyota, съвместно с Mazda и Subaru, разработва цяло семейство нови задвижващи агрегати, като в случая използваният досега 1,8-литровият двигател на Атина ще бъде трансформиран в 1,5-литров блок, който ще се използва както при стандартния хибрид, така и при PHEV.

Бъдещата Corolla, която ще продължи да се продава като седан и комби (Touring Sports), ще има максимална мощност от 100 к.с. във вариант на хибрида, но ще добави турбо, за да достигне 180 к.с. при plug-in хибрида, възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии новата Corolla ще постигне максимален пробег до 2100 км с пълен резервоар и заредена батерия.

В Toyota са убедени, че подобни показатели ще помогнат на Corolla да се справи не само с хибридите, но и с чистите електромобили. Не е за пренебрегване и фактът, че Corolla е най-продаваният автомобил в историята и отдавна се е доказал като един от най-надеждните, което го прави в предпочитан избор на много места по света.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Може и да е фалшива новина защото другаде не я намирам
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Като ги гледам, новата Корола се превръща в кошмар за Тойотка, а не за електромобилите.
  • #11
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 9.Тесльо само изтърканите лафове можем да те разпознаем.
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Недейте така бе хора. До скоро антиелектриците пътуваха само по 1 000 км в една посока до работа с едно зареждане, А сега ще ги тормозите да изминават в целия 2100 км всеки ден. 2100 км с 90 км в час без спиране за тоалетна хранене цигара или кафе защото нямат време. Все пак трябва да се върнат още 2100 км до края на работния ден да не закъснеят за вечеря. Ех че хубава опорна точка им давате. Всеки ден пътуват по 2100 км в едната посока и изминават 8000 км на година и зареждат по 30 лв седмично.
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Даа, да тия ги разправяйте на леля ми. Имам последния RAV плъгин хибрид 300 и нещо коня. Само на ток е чудо, до 170 съм вдигал (с бензин 200), обаче като запали мотора и забучи като ядосана кафемелачка, да видиш как се оглеждам за 500-коньовия Игрек Long Range, 4x4 с бял салон.. Дето като му дадеш газ и направо й вади шасито изпод караваната. Хибридите са като русалките: когато ти трябва риба, получаваш жена. Когато ти трябва жена, получаваш риба.
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Новината накратко. До скоро китайците копираха от европейците и от Toyota, А сега европейците и Toyota копират от китайците и се нуждаят от технологична помощ от тях. Ех колко бързо се променя света. Доста по-бавно от разбиранията на хората и стереотипното им мислене.
  • #7
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Не Тесла ами Тойота разбира се просто от бързане
  • #6
    До 5 ( преди 3 месеца )
    И какво общо има с новината която е, че Тесла ще ползва хибридната технология на BYD и то не само за китайския пазар?
  • #5
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Явно главата ти побира само краткосрочна информация и то само от този сайт! Айде да се поразровиш да видиш Тойота от колко десетилетия си партнира с BYD и много други китайци и буквално ги научиха да правят коли!
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това да се мери общия пробег на хибрид е сууупер тъпотия и по принцип лесно може да е и 3 000 км при по-голям резервоар ако това е важна цел както пробега при електромобилите..
fallback
Последни