fallback

Toyota превръща новата Corolla в кошмар за електромобилите

С помощта на китайците от BYD хибридът ще предлага над 2100 км автономност

Дванадесетото поколение на Toyota Corolla вече има зад гърба си цели 6,5 години, така че японската компания вече мисли за неговия наследник. Според последните информации този модел ще притежава една много важно качество, което трябва да му даде голямо предимство на пазара.

Новата Corolla ще поучи модерен дизайн, но най-важната промяна ще бъде в задвижващата система. Моделът ще премине от сегашния самозареждащ се хибрид към plug-in хибридна система, която ще осигури огромна автономност. И за нея ще се използва помощ от чужди компании.

Както е известно, Toyota, съвместно с Mazda и Subaru, разработва цяло семейство нови задвижващи агрегати, като в случая използваният досега 1,8-литровият двигател на Атина ще бъде трансформиран в 1,5-литров блок, който ще се използва както при стандартния хибрид, така и при PHEV.

Бъдещата Corolla, която ще продължи да се продава като седан и комби (Touring Sports), ще има максимална мощност от 100 к.с. във вариант на хибрида, но ще добави турбо, за да достигне 180 к.с. при plug-in хибрида, възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии новата Corolla ще постигне максимален пробег до 2100 км с пълен резервоар и заредена батерия.

В Toyota са убедени, че подобни показатели ще помогнат на Corolla да се справи не само с хибридите, но и с чистите електромобили. Не е за пренебрегване и фактът, че Corolla е най-продаваният автомобил в историята и отдавна се е доказал като един от най-надеждните, което го прави в предпочитан избор на много места по света.

fallback
  • #43
    До 41 ( преди 3 месеца )
    Разбира се че коляновия вал има еластична деформация и след премахване на силите си връща същата форма. Обаче според гостенина, коляновият вал бил от пластичен материал. Също така нямало отрицателен въртящ момент, отрицателен ток и отрицателна мощност в следствие на отрицателният въртящ момент. Едно време в училище е чувал че няма отрицателна енергия но не прави разлика между мощност и енергия и е функционално и технически неграмотен за да разбере след 100 обяснения.
  • #42
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Митичният бустер обича да преиначава.Ти му казваш горивото има калоричност,двигателя мощност.Той го преработва функционално неграмотно в горивото имало мощност в киловатчаса.
  • #41
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Най много ми хареса еластичният колянов вал,това на Тесла ли се монтира?
  • #40
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Госте,досега не е имало случай тротинетката да си признае грешка.Сценарият е винаги един и същ.Хванеш ли го в некомпетентност и започва да те обявява във функционална неграмотност.
  • #39
    РУК ( преди 3 месеца )
    И като цяло митиче, като не се интересуваш от тойота и хибриди, какво се пънеш да драскаш тук, та си избълвал пак 200 коментара с небивалици? Нали Тойота според теб са на командно дишане и още 2-3 години ще продават най-много и после ще се сринат до бройки които само родата по майчина линия на Тойода Сан ще купуват от съжаление?
  • #38
    РУК ( преди 3 месеца )
    И BYD нямат модел който официално да са обявили с пробег 2100км!Имат рекорд постигнат по надолнище един път с една бройка!Да твърдиш,че Тойота взема нещо на готово в чийто разработка участва от самото начало просто доказва цялостната ти неграмотност и злоба!
  • #37
    РУК ( преди 3 месеца )
    И митиче,освен,че си функционално и икономически неграмотен,очевидно си общо неграмотен!Първоизточника на хибридите на BYD е общата им фирма с Тойота!А Тойота правят хибриди още преди ти да имаш книжка!Едно поколение хибридна система я ползват над 10 години!Което е рентабилно и устойчиво(дето псевдо еко влектриците ви е много модерно)Както любимата ти тесла не сменят моделите и батриите всеки 6 месеца,а вече 15 години кретат с 4 модела!
  • #36
    До 35 ( преди 3 месеца )
    Задължително е да спираш на всяка бензиностанция, да ядеш сандвичи, да пикеш, да се изкъпеш, да си провериш всичките имейли на лаптоп и да седиш минимум 40мин. за да докажеш, че с електричка не те бърка да правиш същото! Хибрида можеш да го зареждаш когато искаш!Искаш икономия зареждаш, не искаш икономия,зареждаш когато ти кефне!Когато с едно зареждане на бензин и батерия минаваш 2100км,защо да зареждаш всеки ден?!Я сметни в лева колко струва 60л бензин и 35квч за 2100км и колко 20квч/100!
  • #35
    До 31 ( преди 3 месеца )
    Попе, този път съм напълно съгласен с тебе. Неграмотниците които вече няма какво да измислят вече е напълно се омотаха и не знаят как да замажат предишните си твърдения. Хем обясняват, че няма достатъчно заряднои къде да зареждат електромобил веднъж на 2 седмици, хем препоръчват да си купиш хибрид който трябва да зареждаш всеки ден и съответно трябва да 15 пъти повече зарядни. Разликата е че електромобила може да го зареждаш всеки ден, но може и да не го зареждаш. За хибрида е задължително!
  • #34
    До 30 ( преди 3 месеца )
    Крадеца вика дръжте крадеца. Ти въобще не се опитваш да пишеш от мое име с идиотските никове. Но пък от няколко дни се забавлявам как на няколко човека викат тесльо А аз съм влизал два три пъти по за няколко минути. Очевидно ви се виждам в лицето на всеки образован човек, който ви посочва грешките или говори за същите факти от реалността като мен.
fallback
Последни