fallback

Toyota превръща новата Corolla в кошмар за електромобилите

С помощта на китайците от BYD хибридът ще предлага над 2100 км автономност

Дванадесетото поколение на Toyota Corolla вече има зад гърба си цели 6,5 години, така че японската компания вече мисли за неговия наследник. Според последните информации този модел ще притежава една много важно качество, което трябва да му даде голямо предимство на пазара.

Новата Corolla ще поучи модерен дизайн, но най-важната промяна ще бъде в задвижващата система. Моделът ще премине от сегашния самозареждащ се хибрид към plug-in хибридна система, която ще осигури огромна автономност. И за нея ще се използва помощ от чужди компании.

Както е известно, Toyota, съвместно с Mazda и Subaru, разработва цяло семейство нови задвижващи агрегати, като в случая използваният досега 1,8-литровият двигател на Атина ще бъде трансформиран в 1,5-литров блок, който ще се използва както при стандартния хибрид, така и при PHEV.

Бъдещата Corolla, която ще продължи да се продава като седан и комби (Touring Sports), ще има максимална мощност от 100 к.с. във вариант на хибрида, но ще добави турбо, за да достигне 180 к.с. при plug-in хибрида, възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии новата Corolla ще постигне максимален пробег до 2100 км с пълен резервоар и заредена батерия.

В Toyota са убедени, че подобни показатели ще помогнат на Corolla да се справи не само с хибридите, но и с чистите електромобили. Не е за пренебрегване и фактът, че Corolla е най-продаваният автомобил в историята и отдавна се е доказал като един от най-надеждните, което го прави в предпочитан избор на много места по света.

fallback
  • #23
    до 18 ( преди 3 месеца )
    Проверих - 11 май. Тогава съм я видял за първи път. Но благодаря че доказа, че си най-обикновен пишколапковец.
  • #22
    Гост ( преди 3 месеца )
    Няма да си купувам новата corolla. Ще си карам старата и ще продължа да си зареждам по 12 л на седмица за 30 лв. С тази новата ще ме е срам да ходя да зареждам само по 2-3 литра на седмица. Пък и е прекалено мощна с тези 100 на кой му трябва да вдига повече от 90 км в час на магистралата.
  • #21
    До 20 ( преди 3 месеца )
    Добре ве *** тогава се поправям на "електрически технологии и батерии за хибриди" доволен ли си щом това нямало общо с хибридна технология според теб
  • #20
    До 19 ( преди 3 месеца )
    Функционално неграмотен ли си? "възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии" къде видя хибридна технология и хибридно задвижване? Става въпрос за електрически технологии и батерии от китайците.
  • #19
    До 17 ( преди 3 месеца )
    Фалшива е информацията, че ще ползва хибридната технология на BYD, а не собствена и никъде не го пише, ти ако знаеш къде пише дай изтомник
  • #18
    До 16 ( преди 3 месеца )
    Няма такава новина от 2 месеца, че Корола ще е с хибридно задвижване на BYD
  • #17
    До 13 ( преди 3 месеца )
    Коя информация в новината смяташ за фалшива? И коя информация за тебе въобще е новина?
  • #16
    до 13 ( преди 3 месеца )
    Напротив, дори нашите са изостанали. Поне от 2 месеца се пише за нея.
  • #15
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    До 9.Тротинетка,кога мина на РАВ хибрид? Защо остави дизела? Нямаш равен в лъжите.
  • #14
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Какъв по-ясен начин да си признаят, че са безвъзвратно изостанали, от това да закупят ибридна система от китайците? И, не, Тойотке, не се хванахме на термина "партнират". Да купуваш наготово, защото нямаш избор, не е "партниране".
fallback
Последни