fallback

Toyota превръща новата Corolla в кошмар за електромобилите

С помощта на китайците от BYD хибридът ще предлага над 2100 км автономност

Дванадесетото поколение на Toyota Corolla вече има зад гърба си цели 6,5 години, така че японската компания вече мисли за неговия наследник. Според последните информации този модел ще притежава една много важно качество, което трябва да му даде голямо предимство на пазара.

Новата Corolla ще поучи модерен дизайн, но най-важната промяна ще бъде в задвижващата система. Моделът ще премине от сегашния самозареждащ се хибрид към plug-in хибридна система, която ще осигури огромна автономност. И за нея ще се използва помощ от чужди компании.

Както е известно, Toyota, съвместно с Mazda и Subaru, разработва цяло семейство нови задвижващи агрегати, като в случая използваният досега 1,8-литровият двигател на Атина ще бъде трансформиран в 1,5-литров блок, който ще се използва както при стандартния хибрид, така и при PHEV.

Бъдещата Corolla, която ще продължи да се продава като седан и комби (Touring Sports), ще има максимална мощност от 100 к.с. във вариант на хибрида, но ще добави турбо, за да достигне 180 к.с. при plug-in хибрида, възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии новата Corolla ще постигне максимален пробег до 2100 км с пълен резервоар и заредена батерия.

В Toyota са убедени, че подобни показатели ще помогнат на Corolla да се справи не само с хибридите, но и с чистите електромобили. Не е за пренебрегване и фактът, че Corolla е най-продаваният автомобил в историята и отдавна се е доказал като един от най-надеждните, което го прави в предпочитан избор на много места по света.

fallback
  • #53
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За да се успокоиш, отдавна си признах грешката за превода на spring effect като еластичност. Но психопатите продължават да лъжат и манипулират и да напомнят грешка от преди 5 години, защото за пет години съм направил по-малко грешки отколкото те правят в едно единствено изказване, като например гостенина който в едно мнение са брат 10 лъжи и самозаблуди. Като например че не съществуват отрицателната мощност и съответно въртящ момент, ток, сила, топло пренасяне, и др. с отрицателни стойности
  • #52
    До 51 ( преди 3 месеца )
    В случая коментирахме конкретен пример с колянов вал дали деформацията е пластична или еластична. Аз заложих на еластична, а ти? А няма пластични и еластични стомани. Всяка стомана има и двете свойства едновременно. Но за вас дихлотомиците, светът е черно-бял и е или едното или другото. Като ви кажат че електромобилите ще станат масови си представяте че от другата седмица 100% от автомобилите по света ще са електрически и изпадате в ужас за пушилника си. А аз си карам ДВГ спокойно и ще карам.
  • #51
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За митичния бустер съществува само пластична и еластична стомана.Ако не е пластична,то значи е еластична.Кой бил неграмотния,бустера или антиелектриците?Продължавай бустере да ни забавляваш.
  • #50
    Забравих ( преди 3 месеца )
    Първият хибриден автомобил на Тойота е започнал да се произвежда 5 години след като съм взел книжка. Пак греда в опитите за манипулиране и пропаганда, РУК!
  • #49
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тя и сега е с модерен дизайн, още си изглежда супер.
  • #48
    До РУК ( преди 3 месеца )
    А защо ще паднат? Ами заради новини като тази. Която следва новината, че Toyota в "сътрудничество" със subaru произведе първия си електромобил, който де факто е чисто subaru, на които инженерите от Toyota са проектирали различни брони и калници и са сложили емблема Toyota. Все повече клиенти на Toyota които са от третия свят, ще предпочетат да си купят китайските оригинални хибриди или електромобили на по-ниска цена, а не калниците и емблемите на Toyota, върху китайско муле, проектирано в Китай.
  • #47
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Нали Тойота според теб са на командно дишане и още 2-3 години ще продават най-много и после ще се сринат до бройки които само родата по майчина линия на Тойода Сан ще купуват от съжаление?" Тъкмо беше започнал да се лекуваш от психопатията и да не лъжеш толкова нагло и безочливо, за лесно доказуеми неща, но ме разочароваш. Никога не съм твърдел и няма да твърдя такава глупост, колкото и интриги клевети и инсинуации да съчинявате по мой адрес... Продажбите ще паднат само с няколко милиона.
  • #46
    До РУК ( преди 3 месеца )
    Не за първи път казвам, че не разбирам нещо. Аз не съм всезнаеш и всеможещ, като вас антиелектриците, които притежавате електромобили и ги "ненавиждате от личен опит". Аз съм достатъчно глупав, за да не ненавиждам хибридите от личен опит, да живея в държава в различна от родината ми която съм избрал, но ненавиждам от личен опит. Избрал съм да живея в живота си обичайки и про, а не мразейки и анти. Критичното мислене се прави ПРЕДИ изборът, за да няма изненади като при вас.
  • #45
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хайде компетентните да ми кажат защо на дисплеите на електромобилите се появява отрицателна мощност в киловати, след като според тях това противоречи на физичните закони? Въртящият момент върху колелата при ускорение и при спиране винаги ли е положителен? Или най-голямата глупост че лявото колело има отрицателен въртящ момент а дясното има положителен, защото дали е отрицателен или положителен се определяло по-посоката на часовниковата стрелка? Мога да цитирам хиляди бисери по темата .
  • #44
    До 42 ( преди 3 месеца )
    А аз ли повтарях три години подред глупостта че горивото има мощност и литър дизел при 15 л на 100 разход при 30 км в час за изкачване на Шипка доставя на двигателя 150 kW входящата мощност? Мога да цитирам тази глупост писана стотици пъти под десетки статии в поне две издания. Калоричността е енергия и съответно се измерва в киловатчаса, джаули и калории, а не в киловати както се опитваха да ме убедят антиелектриците с 15 Ника или пък един антиелектрик с раз 15-тяване на личността.
fallback
Последни